هجوم استعفاها و استعفاهای دسته جمعی در فدراسیون فوتبال/تاج برای همه آمده است؟!


ساعت: 11:04
تاریخ انتشار: 06/09/1401
کد خبر: 1894063

با انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال، چند تن از مسئولان این فدراسیون از سمت خود استعفا دادند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال از سوی اعضای مجمع عمومی جلسه انتخابات روز گذشته تبعات و حواشی بسیاری از جمله استعفای قبل از برکناری و یا حتی عصبانیت برخی از اعضای موقت فدراسیون را در پی داشت. .

ابتدا حسن کامرانی فر، دبیرکل فدراسیون فوتبال که به دلیل تخلف از کمیته پیش انتخاب، جلسه انتخابات را لغو کرد و پس از آن هیئت رئیسه تصمیم او را وتو کرد، از سمت خود استعفا داد و حتی در جلسه نیز این تصمیم را وتو نکرد. در جایگاه معمول دبیرکل و در انتهای سالن نشستند. خواجه نصیر در سالن کنفرانس پخش بین المللی برگزار شد.

سپس نوبت به محمدجواد پاینده رسید. رئیس روابط عمومی و اطلاع رسانی فدراسیون فوتبال که پس از انتخاب سید میرشاد مجدی به عنوان سرپرست فدراسیون فوتبال از سمت مدیرعامل قبلی برگزیده شده بود نیز با انتشار مطلبی در خصوص بازنشستگی رسمی خود از سمت روابط عمومی اعلام کرد. اینترنت.

وحید شمسایی سرمربی سرشناس و سرشناس تیم ملی فوتسال بلافاصله پس از پایان این دیدار در گفتگو با خبرنگاران به دلیل اینکه فضای جدید فدراسیون را دوست نداشت و به دلیل کاستی های موجود در فدراسیون از تاج گلایه کرد. دپارتمان فوتسال کنفدراسیون فوتبال آسیا از سمت خود استعفا داد اما امروز در جام حذفی ثبت نام کرد. ملت های آسیا آمده اند و وضعیت استعفای او هنوز مشخص نیست.

استعفای نهایی که البته همچنان در حد شایعه باقی مانده است. استعفای حمید استیلی از سمت سرپرستی تیم ملی فوتبال بود. مدیر یا سرپرست تیم که مسئولیت ارتباط بین فدراسیون و تیم ملی و هماهنگی و تدارکات را بر عهده دارد، حالا به جایگاهی مبهم تبدیل شده که تکلیفش برای هیچکس مشخص نیست.

بدین ترتیب مهدی تاج که با شعار اتحاد، همدلی و فراموشی گذشته بر صندلی ریاست فدراسیون فوتبال تکیه زد و امروز در فصل مدیریت جدید خود به ساختمان اجاره ای فدراسیون رفت، حالا باید بیایند. با تفکری نو برای حداقل 3 یا حداکثر بیش از 4 پست و تیم ملی و فدراسیون فوتبال از بن بست بلاتکلیفی در آستانه جام جهانی.

ادامه مطلب؛

دیدگاهتان را بنویسید