هجوم تاج به مجلس؛ ابوترابی: تست 30 نماینده در یکی دو روز اخیر مثبت بوده است

هجوم تاج به مجلس؛  ابوترابی: تست 30 نماینده در یکی دو روز اخیر مثبت بوده است

روز جدید : 30 نماینده مبتلا به تاج هستند که در یکی دو روز اخیر آزمایش آنها مثبت است. ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد در مجلس گفت: هیئت رئیسه مجلس از همه نمایندگان خواسته است تا در آزمون تاج نشینی قبول شوند.

30 نماینده مجلس در یکی دو روز گذشته به بیماری عروق کرونر مبتلا شده اند و آزمایش آنها مثبت بوده است.

ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی ضمن گزارش این خبر به فارس گفت: هیئت رئیسه مجلس از همه نمایندگان خواست تا در آزمون تاج نشینی شرکت کنند.

در روزهای اخیر تعداد بیماران مبتلا به بیماری عروق کرونر قلب در کشور به سرعت در حال افزایش است. در عرض چند هفته، تعداد بیماران در روز به کمتر از هزار نفر نزدیک شد و ناگهان از ده هزار نفر گذشت.

حجت الاسلام علیرضا سلیمی، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: تاکنون 10 نفر از نمایندگان مجلس تاج دارند و آزمایش آنها مثبت بوده و از همه نمایندگان مجلس آزمایش می شود. تاج امروز.”

وی افزود: در صورت افزایش تعداد نمایندگان مبتلا به بیماری عروق کرونر، در نحوه برگزاری جلسات تغییری ایجاد می شود به طوری که نمایندگان به سه نقطه تقسیم می شوند و جلسات استماع مانند روزهای قبل از شیوع ویروس کرونا برگزار می شود. “

دیدگاهتان را بنویسید