جولان کورونا نماینده مثبت در خانه ملت شد / تست 30

ساعت: 17:40
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۱
کد خبر: 1804560

از آنجایی که 30 نماینده مجلس به تاج مبتلا هستند و آزمایش آنها مثبت است، این روزها شاهد ورود تاج به خانه ملت هستیم و در روزهای آینده ممکن است تعداد نمایندگان مبتلا از این هم بیشتر شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش شبکه خبری تهران نیوز: خبرها حاکی از ابتلای 30 نماینده مجلس به بیماری عروق کرونر قلب است. ابوالفضل ابوترابی در پی شیوع تشدید جمعی از نمایندگان در خانه ملت با تایید این خبر از تمامی نمایندگان مجلس خواست تا تست تاج را انجام دهند.

این در حالی است که این روزها شاهد افزایش ویروس کرونا با سویه جدید آن یعنی آمیکرون در کشور هستیم و آمارهای روزانه از روند افزایشی تعداد مبتلایان حکایت دارد به گونه ای که مجلس ملل به طور ناگهانی اعلام کرد که 30 نفر از اعضای آن به این بیماری مبتلا شده اند. قطعی آلوده شده است. .

البته به نظر می رسد با انجام تست تاج از سوی نمایندگان دیگر، این آمار بسیار بیشتر از این بوده و نشان می دهد که برخی دیگر نیز تست مثبت داده اند.

تاج در آستانه ورود در سن سه سالگی

اکنون در حالی که کرونا هر دو سال یک بار حضور خود را در صحنه جهانی ثبت می کند و وارد سه سال می شود، در این مدت از آمار روزانه، ماهانه و سالانه بیماری ها و مرگ و میر کشورها و خسارات هنگفت انسانی و انسانی ناشی از آن غافل خواهیم شد. گفته می شود حضور این مهمان ناخوانده در زندگی ما آسیب های بسیار بیشتری را در عرصه های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی به ما وارد کرده است.

ایران طی این دو سال با تجربه پنج پیک اپیدمی اخیراً به سمت ششمین پیک گام برداشته و به نظر می رسد در آینده نزدیک روزهای سختی را پیش رو داشته باشد.

از ابتدای اپیدمی تاج، هشدارهایی مانند «فاصله خود را حفظ کنید»، «از ماسک استفاده کنید»، «دست‌هایتان را مرتب بشویید»، «تزریق واکسن» و توصیه‌های بهداشتی مشابهی در رسانه‌ها و مسئولان به این موارد تکرار شده است. به حدی که همه آنها ناپدید شده اند. برای برخی، آنها به کلمات کلیدی خسته کننده تبدیل شده اند.

البته با وجود همه این تکرارها هنوز هم هستند کسانی که اصلا تاج را قبول ندارند و وجود این بیماری و مرگ و میر آن را باور ندارند، کسانی که اکنون جدا از جامعه به حساب می آیند و با وجود همه هشدارها واکسینه نشده اند. و هشدارها

فرهنگ سازی؛ کمک های کمکی به دولتمردان

علاوه بر همه اینها، تجربه دو ساله کار با کرونا به ما آموخته است که مشارکت جامعه و فرهنگ سازی در مورد موضوعات و نگرانی های مختلف در بین مردم چقدر می تواند به کارمندان دولت در دستیابی به اهداف و برنامه های خود کمک کند.

در این میان، اگر بخواهیم با بی توجهی به اصول خودمراقبتی و احساس وظیفه نسبت به سلامت دیگران، متخلفان را کنار بگذاریم، نمی توان نقش شخصیت های برجسته عمومی، سیاسی و فرهنگی را در تقویت فرهنگ نادیده گرفت. مبانی و همسو کردن جامعه با هدفی خاص.

بازیگران، ورزشکاران، خوانندگان، مشاهیر و مسئولانی از جمله کارمندان دولت و نمایندگان منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی به دلیل اهمیت جایگاهی که در نزد جامعه دارند، نقش بسزایی در اظهار نظر در مسائل عمومی دارند.

متأسفانه بی توجهی اموال به مسائل فرهنگی نیز آثار مخرب تری دارد و برخی از مسائل را به چالش کشیده و آن ها را وادار به واکنش فوری می کند.

شعار کار به نمایندگان منتقل شد

در گذشته عکس‌های نمایندگان مجلس بدون توجه عده‌ای و بعضاً بسیاری به اقدامات بهداشتی و حتی استفاده از ماسک، دور از چشم عکاسان خبری نبود و انتقاداتی را برانگیخت.

اکنون پس از انتشار اخباری در رسانه ها مبنی بر ابتلای 30 نماینده به تاج گذاری، بسیاری از نمایندگان پشت کرده اند که برخی از آنها بارها در جلسات مختلف درباره آسیب های جانی و اقتصادی این تاج صحبت کرده اند.

به نظر می رسد وقت آن رسیده است که نمایندگان به این سوال افکار عمومی پاسخ دهند که چگونه می توان تضاد قانع شدن مردم به یک فعل و ترک همان فعل را توسط خواص جامعه در هم کوبید؟

با آرزوی سلامتی نمایندگانی که این روزها در حال مبارزه با غول تاج و تخت هستند، شاید این سرایت دسته جمعی سردرگمی و زنگ خطر باشد که بدانیم هر اقدام و حرکتی هر چند کوچک مسئولین می تواند موجی از همراهی یا عدم همراهی ایجاد کند. همراهی در جامعه.و دنبال کنید.

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید