هدایت منابع بانکی به سمت تولید و اشتغال، رسالت مهم بانک صادرات ایران است


ساعت: 21:18
تاریخ انتشار: 1301/07/12
کد خبر: 1904043

مدیرعامل بانک صادرات ایران در دیدار با رئیس کل دادگستری هرمزگان:

مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: جلوگیری از انحراف منابع و هدف گذاری بهینه تولید و اشتغال در بانک صادرات ایران به عنوان یک مسئولیت مهم دنبال می شود و انتقال مطالبات نقش مهمی در ارتقای توانایی ارائه تسهیلات، ایجاد تسهیلات دارد. اشتغال و حمایت از تولید

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، سید ضیاء ایمانی در دیدار با مجتبی گرمی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با بیان این مطلب افزود: بانک صادرات ایران علاوه بر نقش موثر در توسعه کشور اقتصادی و زیربنایی، ارائه خدمات مختلف بانکی به ویژه پرداخت تسهیلات حمایتی از طریق گسترده ترین شبکه شعب در دستور کار قرار گرفته است، به گونه ای که با پرداخت وام وام ازدواج، تولد فرزندان کمیته مددکاری و رفاهی، وام پایه، حمایت از نوسازی مسکن در مناطق محروم روستایی و شهری و غیره یکی از بانک های پیشرو در این امر یک مسئولیت اجتماعی است.

وی با اشاره به اقدامات بانک صادرات ایران برای حمایت از رشد تولید و تامین مالی بنگاه ها و واحدهای اقتصادی کشور در سال های اخیر، بر تداوم حمایت های این بانک از کسب و کار واحدهای تولیدی و حفظ اشتغال تاکید کرد. و افزود: نظام بانکی کشور مأموریت دارد در شرایط کنونی در کنار شرکت های تولیدی بایستد و با هدایت بهینه منابع و جلوگیری از انحراف آن، بیش از پیش از بخش تولید و اشتغال حمایت کند. در این میان، واگذاری مطالبات کلان می تواند کمک شایانی به سیستم بانکی برای پرداخت موثر وجوه و تامین مالی تولید و همچنین اعطای وام داشته باشد.

در این دیدار میتبی گرمی، قاضی کل استان و دادستان کل استان هرمزگان از پیگیری های بانک صادرات ایران در تعیین تکلیف و رفع مشکلات پرونده های مطالبات و حق قدردانی کرد. کل قوه قضائیه با تاکید بر هدایت منابع برای حمایت از توسعه تولید و اشتغال در این استان، تمام تلاش خود را برای تسویه مطالبات کلان انجام خواهد داد.

مدیرعامل بانک صادرات ایران در سفر یک روزه خود به استان هرمزگان علاوه بر دیدار با رئیس قاضی و دادستان کل استان هرمزگان از برخی شعب استان از جمله “حاج قاسم سلیمانی”، “بندرعباس” بازدید کرد. شعبه خلیج فارس و شعبه خلیج فارس با قدردانی، بر تلاش همکاران برای خدمت رسانی هر چه بیشتر به شعب بانک صادرات ایران برای مردم استان هرمزگان تاکید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید