هدف از سد شفارود هنوز مشخص نیست / آقای وزیر; اقتدار خود را نشان دهید!


ساعت: 15:38
تاریخ انتشار: 05/02/1401
کد خبر: 1885164

نماینده مردم تلاش، رضوانشهر و ماسال در یادداشتی به وزیر نیرو گفت: آقای وزیر؛ کاغذبازی و بوروکراسی را یک بار برای همیشه متوقف کنید. با وجود دستورات شما هنوز تکلیف سد شفارود مشخص نیست و دستورات شما محقق نشده است. آقای وزیر؛ اقتدار خود را نشان دهید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش 17 آذرماه، حسن محمدیاری در تذکر شفاهی به وزرای جهادکشاورزی، صمت و وزارت کار فعلی گفت: حمایت از کشاورزان در موضوع برنج و کیوی متاسفانه در مرحله میانی برخی وزارتخانه ها باقی مانده و نشده است. مورد توجه قرار گرفته است.

نماینده مردم تلاش، رضوانشهر و ماسال در شورای اسلامی با اشاره به محدودیت صادرات کیوی، ادامه داد: باید محدودیت صادرات کیوی برداشته شود تا کمتر شاهد درد و رنج مردم در این منطقه باشیم. این زمینه.

وی تصریح کرد: منطقه ما مستعد کشت دخانیات است، این امر باید مورد توجه شرکت دخانیات قرار گیرد و شرکت دخانیات نیز در این زمینه توجه ویژه ای داشته باشد تا این صنعت رونق بگیرد.

محمدیاری با بیان اینکه نمی توان حقوق مردم را نادیده گرفت، تاکید کرد: این در حالی است که طی سال های اخیر تفاهم نامه هایی بین ادارات برای کمک به دشت نشینان و تابستان نشینانی که طرح هادی برای آنها محقق نشده است، منعقد شده است، طبق برنامه مجتمع ششم قرار است خدمات ارائه کنند، متاسفانه اخیراً از طریق ادارات نظارت و مراجع نظارتی به ما اطلاع داده شده است که می خواهند کنتورهای تحویل شده به مردم را پس بگیرند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: در شرایط اقتصادی که مردم دچار مشکل هستند، مناطق شمالی و جنگل هایی که استعداد خدمت به مردم را دارند به تهدیدی برای مردم تبدیل شده است، نباید با مردم برخورد کرد. خیلی تقریبی

وی در یادداشتی خطاب به وزیر نیرو خاطرنشان می کند: آقای وزیر; کاغذبازی و بوروکراسی را یک بار برای همیشه متوقف کنید. با وجود دستورات شما هنوز تکلیف سد شفارود مشخص نیست و دستورات شما محقق نشده است. آقای وزیر؛ اقتدار خود را نشان دهید.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید