هدف اصلی ما شادی مردم ایران است/ 3 برادر دیگرم هم رزمنده هستند


ساعت: 11:40
تاریخ انتشار: 06/04/1401
کد خبر: 1892667

نماینده وزن 60 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی صربستان در رقابت های جهانی گفت: هدف اصلی کشتی گیران شاد کردن دل مردم ایران و کسب افتخار برای کشور عزیزمان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی محسن نژاد در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی، افزود: کشتی نیز مانند برخی ورزش های توپی درآمد چندانی ندارد و اگر فردی به دنبال قهرمانی در کشتی باشد، هدف اصلی او شادی کشتی است. مردم ایران.» اگر کسی مدال طلای المپیک و جهان را کسب کند، قطعاً منافع مادی بیشتری خواهد داشت.

نماینده کشتی گیر تا 60 کیلوگرم کشورمان در رقابت های جهانی گفت: برای نفع مادی نیامده ام بلکه سال هاست که در تیم های ملی و رده های سنی مختلف مدال می آورم و هدف اصلی ام است. کسب افتخار برای کشور است و دل مردم شاد شد.

این کشتی گیر 23 ساله درباره نحوه کشتی گیر شدن خود گفت: اهل بهبهان خوزستان هستم و زیر نظر روح الله دهملایی جهانی و آسیایی تمرین کردم و 3 مدال یک برنز و 2 نقره او در رده سنی بزرگسالان و در قهرمانی آسیا.

وی ادامه داد: البته باید از پدر و مادرم ممنونم عزیزم، چون ما چهار برادر هستیم که همه با هم دعوا می کنیم، با اینکه یکی از برادرانم به نام یاسین مجروح شد، اما او شروع به تحصیل کرد و دو برادر دیگرم احمدرضا. محسن نژاد مدال طلای کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان آسیا و عمادرضا محسن نژاد مدال برنز قهرمانی کشتی نوجوانان آسیا را از آن خود کردند.

محسن نژاد تصریح کرد: بیشتر اوقات با برادرانم کشتی تمرین می کنیم و باعث شد به سطح خوبی از کشتی برسیم.

وی در خصوص سطح تحصیل گفت: من در مقطع کارشناسی تحصیل می کنم و ترم 3 هستم.

این کشتی گیر درباره اینکه به غیر از کشتی به چه رشته ای علاقه دارد و در اوقات فراغت به چه رشته ای مشغول است، بیان کرد: قبل از اینکه وارد کشتی شود فوتبال بازی می کردم و بازی ام خوب بود اما تصمیم گرفتم کشتی را ادامه دهم. هر وقت وقت داشته باشم با خانواده به طبیعت می روم و بیرون غذا می خوریم اما دوست دارم به پدربزرگ و مادربزرگم سر بزنم و مادربزرگ پدری و مادری ام را دوست دارم.

محسن نژاد درباره اینکه چه غذایی را بیشتر دوست دارد، گفت: من هم مثل خیلی ها غذای مادرم را دوست دارم و خورش سبزی را بیشتر دوست دارم.

ملی پوش وزن 60 کیلوگرم کشور درباره شرایط اردوهای تیم ملی به ما گفت: اردوها در شرایط بسیار خوبی از جمله پایه مادی، اسکان و غذا و حضور محمد بنا که نیازی به تمجید ندارد و … کادر فنی مشوق و قدرت ما هستند.

وی ادامه داد: همه ملی پوشان شرایط خوبی دارند و من به نمایندگی از همه قول می دهم با جان و دل بجنگیم و چیزی از خودمان نگذاریم. باید بگویم که تیم ملی کشتی برای کسب افتخار و شادی تلاش می کند. مردم عزیز ایران

محسن نژاد در خصوص اینکه بعد از 3 سال توانست عنوان تیم ملی را در مسابقات جهانی یدک بکشد، گفت: واقعا کار سختی است اما تمام تلاشم را کردم و در تمام مسابقاتی که کادر فنی دید شرکت کردم. فیت شدم و پاس کردم و معتقدم محمد بنا به دنبال بهترین هاست و اگر مبارزه از نظر آمادگی بدنی و فنی خوب باشد، جایی در تیمش دارد.

این کشتی گیر خوزستانی درباره مصدومیتی که در بازی های آسیایی مغولستان برایش رخ داد، گفت: مصدومیت از ناحیه دنده باعث شد نتوانم در فینال عملکرد خوبی داشته باشم و به مدال نقره رسیدم. بالاخره یک ماه طول کشید تا مصدومیتم برطرف شود و چند ماهی است که هم در زمین و هم در خارج از زمین به خوبی تمرین می کنم.

وی درباره فن کشتی خود گفت: هم لندینگ و هم سالت انجام می دهم اما از آنجایی که خطر فرود کمتر است و در اجرا مهارت بیشتری دارم از این تکنیک بیشتر استفاده می کنم. من هم یک مبارز روی پا هستم و فقط به کسب مدال طلا در مسابقات جهانی فکر می کنم و بعد هم به دنبال حضور در المپیک پاریس هستم.

محسن نژاد درباره حریفان خود در مسابقات جهانی گفت: وزن 60 کیلوگرم به دلیل المپیکی بودن بسیار شلوغ است و حریفان خوبی در این وزن وجود دارد اما اگر قرار است مدال طلا بگیرم نباید به این موضوع فکر کنم. سختی کار و حریف من می ترسم و قطعا روحیه جنگندگی من با این چیزها سازگار نیست.

یکی از اعضای تیم ملی کشتی فرنگی درباره رابطه خود با سایر کشتی گیران گفت: بیشتر اوقات با کشتی گیران خوزستانی از جمله دادمرز، میرزازاده و کاویانی نژاد هم اتاق هستم اما همه کشتی گیران به هم نزدیک هستند و در واقع یک تیم هستیم. ” محمدعلی به عنوان کاپیتان تیم و محمدرضا به عنوان قهرمان جهان و المپیک و سایر کشتی گیران رابطه خوبی برقرار کرده اند.

وی ادامه داد: درست است که او 2 وزن از من بالاتر است اما من با او تکنیک خودم را مرور می کنم تا نقاط ضعفم را پیدا کنم تا از نظر فنی بالاتر برویم.

محسن نژاد تصریح کرد: آخرین مرحله اردوی ما از 15 شهریورماه آغاز می شود و تلاش می کنیم نقاط ضعف خود را برطرف کنیم تا با آمادگی کامل به مصاف حریفان برسیم.

این کشتی گیر بهبهانی درباره شرایط زندگی خود گفت: کار ما فقط کشتی است، البته از لیگ درآمد داریم اما لیگ کشتی با لیگ های دیگر فرق دارد و کشتی گیران درآمد چندانی از آن ندارند. اردو آمد و از من و برادرم حمایت کرد، قول کمک به ما داد و امیدوارم در آینده بتوانم محبت مردم عزیز شهرم را که همیشه به من لطف داشته اند را با کسب مدال های بین المللی و المپیک جبران کنم. .

محسن نژاد خاطرنشان کرد: با توکل به خدا به مسابقات جهانی می روم و امیدوارم بتوانم عملکرد خوبی از خود به جای بگذارم و باعث افتخار کشور و مردمم باشم.

دیدگاهتان را بنویسید