هدف حضور قدرتمند در بازی های آسیایی هانگژو است.

ساعت: 11:44
تاریخ انتشار: 14/08/1400
کد خبر: 1780673

سرپرست کاروان اعزامی به بازی های آسیایی 2022 هانگجو گفت: با همکاری همه دست اندرکاران ورزش در راستای حضور قدرتمند در بازی های آسیایی 2022 گام برمی داریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ پیمان فهری مدیر رصدخانه تیم های ملی پس از انتصاب به عنوان سرپرست کاروان اعزامی به بازی های آسیایی 2022 گفت: از اعزام ایران به بازی های 2022 هانگژو چین تشکر می کنم.

وی ادامه داد: هفته آینده اولین جلسه کادر تخصصی و ستاد هماهنگی بازی های آسیایی را با حضور کارکنان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان برگزار می کنیم تا رشته هایی که شانس دارند انتخاب شوند. تا هر چه زودتر در این بازی ها شرکت کنیم.

سرپرست کاروان بازی های آسیایی 2022 هانگجو یادآور شد: پس از بررسی دقیق ترکیب رشته های اعزامی به بازی های آسیایی، مصوبات را ارائه خواهیم کرد که در ستاد عالی بازی ها نهایی می شود. با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار می شود: «کاروان اصلی را مشخص کنید.

رئیس مرکز پایش تیم های ملی بر استفاده از تمامی فرصت های ورزشی و همکاری تنگاتنگ با وزارت ورزش، فدراسیون ها، پیشکسوتان و قهرمانان و همچنین اصحاب رسانه تاکید کرد و گفت: مدارک فنی مربوط به هر رشته برای هر رشته دریافت شده است. ارسال به فدراسیون های فرستنده اما از این پس با برگزاری جلسات کارشناسی با جدیت بیشتری کار انجام می شود.

وی با توجه به زمان اندک تا شروع بازی ها افزود: بیشتر رشته های اعزامی به بازی های آسیایی همان رشته های اعزامی به المپیک هستند که فعالیت آن ها از دو سال پیش با برنامه ریزی کامل آغاز شده و تا به امروز ادامه خواهد داشت. از ارسال.» تا بگوییم زمان زیادی تلف نمی شود و می توان کارها را با یک برنامه زمانی درست انجام داد.

سرپرست کاروان بازی های هانگژو 2022 در پایان تاکید کرد: تمام تلاش خود را می کنیم تا کاروانی با کیفیت و موفق را به این بازی ها اعزام کنیم و امیدوارم بتوانم با نظارت دقیق و یک اکسپدیشن بی نقص، اعتماد مسئولان را جلب کنم. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید