هدف فیلم های هالیوودی نابودی کانون خانواده است


ساعت: 14:08
تاریخ ارسال: 05/03/1401
کد خبر: 1885344

زهرا مرتضوی گفت: غرب در فیلم های هالیوودی و در برنامه های ماهواره ای خانواده و مهمترین رکن آن یعنی مادر را نشانه گرفته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ زهرا مرتضوی مشاور خانواده در گفت و گو با خبرنگار « تیتریک » گفت: مهمترین هدف دشمن از بین بردن کانون خانواده است چرا که در این صورت اتحاد و همبستگی بین مردم کاهش می یابد و جامعه از هم می پاشد..


وی ادامه داد: دشمن در فضای مجازی آرام آرام ارزش های خانواده را از بین می برد و با افزایش تجرد، بدتر شدن جایگاه مادر، تربیت حیوان خانگی به جای فرزند می توان تاثیر آن را در جامعه دید. “.


مرتضوی افزود: غرب در فیلم های هالیوودی و در برنامه های ماهواره ای خانواده و مهمترین رکن آن یعنی مادر را نشانه گرفته است چرا که با انحراف مادر خانواده جامعه نیز دچار انحراف می شود..


این مشاور تصریح کرد: بسیاری از آسیب های اجتماعی در جامعه غربی ناشی از بی توجهی به کانون خانواده است و فرزندان نامشروع و حرامزاده های تمدن نتیجه زندگی آنهاست..


وی با بیان اینکه جامعه غربی برای خانواده ارزشی قائل نیست و با نفوذ در تلاش است این تفکر را وارد فرهنگ ما کند، گفت: رابطه زن و شوهر در غرب مانند قرارداد است و به راحتی شکسته می شود و در نتیجه آمار آزار و اذیت جنسی بالاست. مخالف اسلام در کشورهاست.


مرتضوی ادامه داد: هر وقت از سبک زندگی اسلامی فاصله گرفتیم ضربه خوردیم چون جنگ نرم اراده مردم را تحت تاثیر قرار داد و جامعه ایران را از جمع گرایی به فردگرایی سوق داد..


این مشاور افزود: اکنون به ازای هر ازدواج یک طلاق وجود دارد و این آمار نگران کننده است و نشان می دهد که در حفظ بنیان خانواده کوتاهی کرده ایم..


وی در پایان خاطرنشان کرد: در فضای جنگ نرم فرهنگی با فراموش کردن مشکلات اصلی مردم را مجبور به پذیرش تغییرات مورد نظر غربی ها می کنند و با این ترفند دشمن می خواهد حواس را پرت کند و به نتیجه برسد. هدف او که وظیفه ماست در این زمینه بار سنگینی بر دوش داریم و همه مسئولان و نهادها باید برای حفظ نهاد خانواده تلاش کنند.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید