هرگونه افزایش قیمت غیرقانونی است


ساعت: 18:58
تاریخ انتشار: 1401/02/30
کد خبر: 1840164

قناعت با اشاره به تقویت نظارت ها در استان گفت: هرگونه افزایش غیرقانونی قیمت در نظر گرفته می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از कاورستانجواد کنات امروز در حاشیه بازدید از این مراسم که در مصلی نماز جمعه برگزار شد به خبرنگاران گفت: در کنار اطلاع رسانی به رسانه ها، گاهی لازم است مردم با مسئولان و ابهامات آن ها به صورت چهره به چهره گفت وگو کرده و پاسخ پرسش های آنان را دریافت کنند.

استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه تا زمانی که لازم باشد دفاتر خدمات رسان وجود خواهد داشت، گفت: اجرای طرح اصلاحات کلان اقتصادی با توجه به تاثیری که بر کشورهای همسایه داشته، موضوعی ملی و فراملی است.

وی با اشاره به اینکه قرار نیست یارانه و ارز ترجیحی لغو شود، ادامه داد: با اجرای این طرح اقتصادی، یارانه ها به یک صورت واگذار می شود و به جای یارانه کالاها و محصولات یا واردکنندگان، به افراد تعلق می گیرد. جامعه داده شود.

خرسندی از اینکه در این حوزه ممکن است عده ای بخواهند برای جلوگیری از این امر سوء استفاده های غیرقانونی داشته باشند و هرگونه افزایش قیمت بر اساس آنچه سازمان صمت و ستاد تنظیم بازار باید انجام دهند و فراتر از این، هرگونه افزایش قیمت است. غیر قانونی است و متخلفان با آن مواجه خواهند شد.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به تقویت نظارت ها در استان گفت: انتظار داریم در صورت مشاهده اخلال در بازار، نظارت هایی توسط خود مردم و همراه با ناظران نهادها و دستگاه های مختلف انجام شود. ” شما آن را گزارش کنید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید