هر تصمیمی برای میزبانی فینال جام حذفی گرفته شود، ما تابع سازمان لیگ مواد فوتبال هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب ؛ بر اساس آخرین اخبار و معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی، شورای تامین استان تهران گفت: اگر قرار است بازی فینال در ورزشگاه آزادی برگزار شود، باید بدون تماشاگر باشد.

در همین رابطه محمدرضا غفاری رئیس هیئت فوتبال استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار دیار آفتاب ؛ در خصوص آخرین وضعیت ورزشگاه فینال جام حذفی بین آلومینیوم اراک و نساجی مازندران، گفت: هیئت فوتبال استان مرکزی و آلومینیوم اراک. تیم تابع سازمان لیگ است.»

وی افزود: شورای تامین استان متبوع هر شهرستان که میزبان جلسه خواهد بود باید مجوز لازم برای برگزاری جلسه را صادر کند در غیر این صورت ممکن است تغییری در نحوه برگزاری مسابقات ایجاد شود.

غفاری با بیان اینکه اعلام رسمی ورزشگاه این دیدار حساس به هیئت فوتبال استان مرکزی اعلام نشده است، گفت: سازمان لیگ مواد فوتبال بررسی و در نهایت تصمیم گیری خواهد کرد اما هنوز به صورت رسمی به ما اعلام نشده است.

وی گفت: ما هر تصمیمی را پیش بینی کرده بودیم. اگر بیننده باید حضور داشته باشد اقدامات لازم برای ارسال آنها انجام شده است و اگر تصمیم دیگری گرفته شود باز هم کنترل داریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید