هر دو گل نساجی مشکل داشتند

زمان: 19:52
تاریخ انتشار: 1400/09/14
کد خبر: 1789797

مربیان تیم فوتبال نساجی و پدیده در نشست خبری پس از دیدار خود اظهار نظر کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ساکت الهامی در نشست خبری پس از دیدار نساجی و پدیده گفت: اصلا جای صحبت در مورد مسائل فنی وجود ندارد نه اینکه بگوییم خوب بازی کردیم بلکه فوتبال بدون برنامه و ریتم برای هر دو تیم است. من و طرفدارانم اصلاً آن چیزی نبودیم که شما دیدید.

وی افزود: به هوادارانمان بابت این نتیجه تبریک می گویم اما از آنها عذرخواهی می کنم چون کیفیت فوتبال ما اینطور نیست. مازندرانی ها و هواداران نساجی و همه می دانند که من این گونه بازی ها را دوست ندارم. ما دو بازی را به خاطر کیفیت بازی باختیم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: دست تک تک بازیکنان تیمم را می بوسم که در این زمین سخت بازی کردند که شرایط بازی را نداشت. من قصد ندارم کسی را خراب کنم، این وضعیت زمین است، همه ما باید دست در دست هم بگیریم، من باید به آقای رنجرز کمک کنم و او به مقامات استان کمک کند. همه ما باید به این زمین کمک کنیم تا از چنین شرایطی بیرون بیاید. نساجی هویت مازندران است و این سرزمین باید ایجاد شود.

وی تاکید کرد: با احترام به تمام زمین های ورزشگاه ساری، این بدترین گود تاریخ بیست و یکمین دوره لیگ برتر است. اگر به مصاحبه قبل از بازی من دقت کرده باشید، گفتم اگر مسابقه را ببریم، اتفاق می افتد و اگر ببازیم، اتفاق می افتد. خسته به داور می گویم که او در این زمین مسابقه را قضاوت کرد، داور مسابقه را می شناسم، او یکی از داوران جوان، باهوش و هوشیار ماست و ارزیابی اش را به او تبریک می گویم.

الهامی درباره اعتراضات به داور از روی نیمکت پدیده گفت: بهتر است در مورد تیم حریف صحبت نکنم چون آنها دیدگاه خودشان را دارند. اینها سوالاتی است که ناظر بازی باید به آنها توجه کند. پدیده تیم خوبی است و من به آقای میثاقیان که معلم من هستند تبریک می گویم. این تیم با 2-3 هفته اول تفاوت زیادی داشت و مطمئن باشید این تیم جای خود را رها می کند.

سرمربی نساجی درباره تاثیر بازگشتش به نیمکت تیم و اینکه آیا بهتر است کمی صبور باشیم، اظهار کرد: البته اگر آرام باشم کاملا با شما موافقم. قبول ندارم چندین هفته روی خط نبودم و تیم آسیب دیده چون کادر فنی ما زحمت کشیدند، من آنجا بودم و به این گروه اضافه شدم، تیم ما قوی شد.

وی در خصوص اینکه در چند صحنه تمرکز خود را از دست داده و بهتر است با آرامش به تیمش برگردد، گفت: امروز به جز یک صحنه که اتفاق افتاد، مشکل خاصی وجود دارد. نجفی امروز تلاش زیادی کرد و یکی از بازیکنان غیور ماست و به این صحنه اعتراض کردم. اتفاقاً او اکنون در رختکن برای تسکین درد به خود تزریق می کند. راستش من در نساجی ماندم به این امید که تیم های بزرگی به قائمشهر بیایند و با آنها بازی کنند. حالا به آقایان می گویم حاضرم قراردادم را کم کنم تا ورزشگاه خانگی ترمیم شود. حاضرم 300 میلیون برای ساخت این زمین بپردازم تا بتوانم کمک کنم.

الهامی تاکید کرد: شایستگی تکاوران و این استان بزرگ است. این قهرمانانه ترین ولایت کشور است. ایران باید به مازندران افتخار کند. این استان در کنار کشتی و وزنه برداری فوتبال نیز افتخار آفرینی می کند. در خیلی از کشورها هزار دلار خرج می کنند تا تماشاگر را به ورزشگاه بیاورند، این اتفاق در قطر افتاد و وقتی دیدند نمی توانند در کشورهای اروپایی خرج کنند، نساجی آمل، بابل، کیاکلا و… تمام مازندران خانه من است.

اکبر میثاقیان پس از باخت 2 بر صفر مقابل نساجی مازندران در نشست خبری گفت: بازی که بسیار سخت بود طی روزهای گذشته گفته می شد در مشهد، ساری، تهران یا قمشهر بود. کیفیت زمین برای ما و حریف بسیار سخت بود. برای حریف کمی راحت تر بود چون در این زمین بازی می کردند. امروز فوتبال نبود، او را بکشید، او را بکشید، ما توپ را زدیم و آنها توپ را زدند. حریف به خوبی از میزبان استفاده می کند. پنالتی مشکوک بود و 100 درصد پنالتی نبود و گل دوم نساجی آفساید بود. من داور نیستم و چشمانم خیلی سالم نیست چون سنم بالاست اما به نظرم پنالتی درست نبود و گل دوم در کمین بود.

وی افزود: در نیمه اول خوب بازی کردیم و در نیمه دوم بعد از گل تقسیم شدیم. در کل روزهای خوبی نداریم، ما تیمی هستیم که خیلی عجیب هستیم و حق نداریم اینقدر غریب باشیم. هر جا برویم بهترین بازی ها را انجام می دهیم و این حق ما نیست. مطمئنم بازیکنان ما بهتر خواهند شد.

امروز خیلی ناراحت بودم و خیلی با سربازها بحث کردیم که چرا اینطور بازی کردیم، خود بازیکنان ناراحت بودند که چرا نمی توانیم خوب بازی کنیم. فشار زیادی روی تیم ما وجود دارد. بعد از اتفاقاتی که افتاد همچنان فشار روی تیم ما وجود دارد. نگرش ها پاک نمی شوند. بازیکنان باید این ذهنیت را فراموش کنند و بروند و امتیاز بگیرند چون در جدول رده بندی وضعیت خوبی نداریم.

سرمربی پدیده درباره اعتراضات متعدد خود در مقابل داور، مسئولان و حتی خبرنگاران حاضر در ایستگاه اظهار داشت: آنها خبرنگار نبودند، تماشاگر بودند. یعنی 300 خبرنگار تو ساری هستن؟! بیش از 300 نفر بودند. می گویید استان شما این تعداد خبرنگار دارد؟! کسی به شهر ما نمی آید.

وی با بیان اینکه همه خبرنگاران شناسنامه دارند، گفت: ما بسیار افسرده هستیم. نمی گویید داری اشتباه می کنی. ما باختیم و حرفی برای گفتن نیست، اما پشت نیمکت بالای 30 نفر روی نیمکت بودیم، ما چهار نفر بودیم. این درست نیست. بازیکنان ما تحت فشار داور و زمین بودند. نیمه اول بد بازی نکردیم اما در نیمه دوم که شرایط زمین بدتر شد بد بازی کردیم و باختیم.

میثاقیان درباره شرایط و امکانات تیم پدیده و اینکه حتی به مدیر رسانه ای این تیم هم بلیت هواپیما ندادند، گفت: نه اینطور نیست، بلیت نگرفت. ما خودمان با هواپیما می رویم این خوب نیست چون به باشگاه توهین می کنید. رجب زاده مدیر رسانه و شکری مشاور باشگاه بلیت خود را دریافت نکردند. پروازهای ساری کم و شلوغ است و اینطور نیست که برایشان بلیت نگرفته باشیم و بگوییم وضعیت باشگاه خوب نیست. یعنی باشگاه بلیتی برای خرید بلیت ندارد؟ این چنین نیست.

سرمربی پدیده گفت که در مسابقات فوتبال خارجی مربی روی خط دارد اما در کشور ما و اکثر تیم ها خیلی روی خط شلوغ است و یک متر داخل زمین رفتید آیا بیرون قوانین سختگیرانه داریم اما اینجا نه. ? : من 30 سال است که مربی هستم و اصلا به داور توهین نکرده ام و اخلاق و رفتار من را همه می دانند. و من جوان تر بودم، ما اصلاً خط را نمی بینیم. ما قوانینی داریم و او به ما کارت زرد نشان داد. امروز 4 نفر با سید صالحی نیمکت نشین بودند، 8-9 مربی داشتند، ما ذخایر نداشتیم. ما قوانینی داریم و اگر مربی کارت بگیرد محروم می شود. سبک مربیگری من این است که در حاشیه باشم.همه رفتار مربیگری دارند.

او گفت: «ما نگران شما هستیم.

میثاقیان درباره اینکه آیا با این شرایط و مشکلات مالی که گفتید در تیم می ماند یا خیر، گفت: کی گفته مشکلات مالی؟! الکی حرف میزنی وقتی گفتم مشکل مالی داریم؟ اینها مشکلات شخصی است که باشگاه دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید