هزینه خرید اوراق مسکن به نصف کاهش یافت

ساعت: 14:27
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۳
کد خبر: 1792133

بانک مسکن اعلام کرد به مناسبت هشتاد و سومین سالگرد تاسیس این بانک، هزینه تهیه مسکن از محل اوراق حق تقدم تسهیلات 50 درصد کاهش یافته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدحسن علمداری عضو هیئت مدیره بانک مسکن با اعلام این خبر گفت: تسهیلات بدون خرید اوراق و از محل تسهیلات بدون سپرده بازپرداخت می شود.

وی ادامه داد: در واقع متقاضیان 400 میلیون تن اوراق از محل اوراق در تهران که پیش از این باید 800 اوراق را خریداری و برای دریافت این تسهیلات به بانک تحویل می دادند، اکنون می توانند تنها با خرید و خرید تسهیلات دریافت کنند. ارائه 400 اوراق. «400 میلیون تومان بگیرید.

علمداری خاطرنشان کرد: این امتیاز در نظر گرفته شده برای متقاضیان مسکن شامل تسهیلات جعل منازل نیز می شود. تسهیلات مسکن جعاله در حال حاضر 80 میلیون تن در سراسر کشور است. پیش از این متقاضیان برای دریافت این مزایا باید 160 فقره اوراق می خریدند، اما اکنون می توانند با خرید و عرضه 50 درصد از این تعداد، نسبت به دریافت تسهیلات اقدام کنند. 80 اوراق قرضه

وی تاکید کرد: این امتیاز برای متقاضیان دریافت مسکن برای تمامی شهرها و استان های کشور در نظر گرفته شده است و متقاضیان سراسر کشور می توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

علمداری گفت: با این اقدام هزینه دریافت تسهیلات برای متقاضیان به نصف کاهش می یابد و به این ترتیب قدرت خرید آنها در بازار مسکن افزایش می یابد. این گزینه در واقع فرصت مناسبی برای تمامی متقاضیانی است که قصد اخذ تسهیلات و خرید یا ساخت مسکن از اوراق را دارند.

براساس اعلام بانک مسکن، نرخ سود تسهیلات تعمیرات مسکن بدون سپرده و بدون سپرده 18 درصد و حداکثر مدت بازپرداخت تسهیلات مسکن بدون سپرده 96 ماه معادل هشت سال تعیین شده است. همچنین حداکثر مدت بازپرداخت ملک مسکونی تقلبی بدون سپرده مذکور 60 ماه معادل پنج سال خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید