هزینه سیر تا پیاز برای واکسیناسیون دانش آموزان

ساعت: 14:43
تاریخ انتشار: 14/04/08
کد خبر: 1779181

تعدادی از دانشجویان فعال یکی از مراکز واکسیناسیون تبریز در تماس با تحریریه تبریز بیدار از تاخیر در پرداخت شهریه خود گلایه کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش تبریزبیدار، طی ماه های اخیر با حضور دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز موضوع واکسیناسیون کرونا در تبریز و استان شتاب بیشتری گرفته است.

تعدادی از دانشجویان فعال یکی از مراکز واکسیناسیون تبریز از تاخیر در پرداخت شهریه خود به تحریریه تبریزبیدار شکایت کردند.

این دانشجویان که نخواستند نامشان فاش شود، با عصبانیت به مواردی که ما به آن پرداختیم اشاره کردند.

یکی از این دانشجویان به تبریز بیدار گفت: باید ساعتی 15 هزار تن به دانش آموزان پرداخت می شد اما مدعی هستند بودجه نداریم.

وی در ادامه غم شدید خود اینگونه بیان کرد: دانش آموزان عمر خود را در این راه سپری کردند، اما وقتی نرخ واکسیناسیون بالا رفت، بی توجهی کردیم!

دانشجوی دیگری به تبریزبیدار گفت: بسیاری از دانش آموزان شاغل در مراکز واکسیناسیون از تعویق شهریه رنج می برند.

وی پیشرفت چشمگیر واکسیناسیون در تبریز را حضور مستمر دانش آموزان عنوان کرد و افزود: امروز دانش آموزان در میدان راهپیمایی علیه دشمن نامرئی به نام کووید 19 راهپیمایی کردند تا کشور را برای عبور از این چالش یاری دهند، اما یک سری بی مهری ها باعث شد تلاش های دانش آموزان برانگیخته شود. این عزیزان نادیده گرفته شوند.

این دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی توضیح می دهد: در ابتدا حقوق ساعتی برای دانشجویان کم در نظر گرفته می شد، اما چون نیت متفاوت است بدون چشمداشت پذیرفتیم اما بعداً عدم پرداخت به موقع ما را ناراحت کرد در حالی که این پول واقعاً همینطور است. دیر نیست که دانشگاه دیر کند و خود را توجیه کند.

وی همچنین مدعی است: به نظر می رسد دانشجویان ورودی جدید به طرح از عدم امنیت در پرداخت ها مطلع می شوند.

برای پیگیری این ادعاها به سراغ مدیران دانشگاه علوم پزشکی تبریز رفتیم.

دکتر حسینی مدیر روابط عمومی دانشگاه پس از اطلاع از موضوع ما را به معاونت آموزشی دانشگاه ارجاع داد.

دکتر عباسعلی درستی در پاسخ به اظهارات دانشجویان به خبرنگار تبریزبیدار، گفت: با دانشجویان قراردادی منعقد نکرده ایم، اما طبق پروتکل مقرر شد برای یک روز فعالیت مرکز واکسیناسیون آنها 100 هزار تن تا زمان پرداخت هزینه پرداخت شود. کار دانشجویی خیلی کمتر از این است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تبریز ضمن رد ادعای حقوق کم، گفت: حقوق دانشجویان حتی بیش از دقایق پرداخت می شود در حالی که هنوز مزایای بهورزان پرداخت نشده است.

وی در خصوص تاخیر در پرداخت ها نیز گفت: هر چند ماه یکبار مزایای تاج به دانشگاه پرداخت می شود و ما نیز به دانشجویان پرداخت می کنیم. در حال حاضر بدهی دو ماهه دانشجویان یعنی. شهریور و مهر، پرداخت نشده و جای نگرانی نیست.» و به زودی پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید