هزینه های مصرف گاز مشترکین به صورت رایگان بر عهده کمیته امداد است

وی ادامه داد: برهمین اساس تا هفته گذشته فهرست 400 هزار نفری مشتركان واجد شرایط تحت پوشش این نهاد انقلابی برای بهره برداری از این طرح به شركت گاز ارائه شد و مابقی به شركت گاز اعلام خواهد شد. به تدریج “

بختیاری افزود: تعرفه با نرخ آب صفر برای خانوارهای محروم بر اساس بعد خانوار محاسبه می شود که در 26 آبان ماه به تصویب هیئت وزیران رسید.

رئیس کمیسیون کمکی با تاکید بر اینکه تمامی مبالغ دریافتی از مشترکان از ابتدای امسال برای این گونه هزینه های مصرفی طبق قانون باید به این اقوام بازگردانده شود، گفت: گاز توسط نیازمندان حمایت می شود.


پرداخت هزینه لوله کشی منازل مشتریان در مرحله دوم
مدیرکل مددکاری اجتماعی کمیته امداد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده سالانه حدود سه تا پنج هزار خانوار از انشعاب آب، برق و گاز بهره مند می شوند. استفاده از شعب و با کمک رئیس کمیته امداد معرفی شد.

مجید ملکشاهی با بیان اینکه کمیته حمایت تا کنون برای مددجویان که بر اساس اقلیم و موقعیت جغرافیایی امکان لوله کشی داشته اند، انجام داده است، افزود: کمک هزینه ها نیز اعطا شده است.

بیش از 98 درصد خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد واجد شرایط دریافت خدمات گاز هستند
به گفته وی، بیش از 98 درصد از خانواده های تحت پوشش کمیته امداد در بهره برداری از خدمات گاز فعالیت دارند. مگر اینکه خط لوله به دلایل اقلیمی در منطقه ساخته شود که بیشتر برای استان هایی است که مشمول این سیاست نیستند. با این حال، دولت به دنبال تامین گاز به تمام استان ها است.

مدیرکل مددکاری اجتماعی کمیته امداد تصریح کرد: برای این موضوع دو راه حل وجود دارد. مشتریان همچنین می توانند از طریق تلفن یا پیامک به دستیار گزارش دهند. همچنین در سیستم جدید راه اندازی شده در کمیته کمک، فرآیندی وجود دارد که مشتریان می توانند درخواست خود را در شبکه کمک و سپس در میز دستیار ثبت کنند. دستیار ردیابی

وی یادآور شد: برخی از مشتریان ممکن است به دلیل شرایط تحصیلی و فرهنگی نتوانند به درستی وارد حساب کاربری خود شوند و یا از گوشی هوشمند استفاده کنند که قابلیت تماس برای ارتباط تلفنی را نیز دارد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید