هشدار بارش باران و رعد و برق برای امروز در این مناطق

«امین حسین نکشینه» اظهار کرد: امروز (جمعه) برای استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، بخش هایی از کرمانشاه، کردستان، ایلام، خوزستان، بوشهر، غرب و غرب کوه های کرمان، جنوب اصفهان، جنوب یزد، کوه های مرکزی در زاگرس در استان فارس، کوگیلویه و بویراحمد و جنوب چهارمحال و بختیاری بارش باران، رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود و فردا (شنبه) و یکشنبه شدت بارش در این استان ها در شمال غرب افزایش می یابد. غرب و جنوب غرب کشور.

کارشناس سازمان هواشناسی تصریح کرد: فردا در بخش‌هایی از جنوب، مرکز، مناطق خراسان جنوبی و کرمان و روز یکشنبه علاوه بر این مناطق، در شرق و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز، بارش و در مکان ها و رعد و برق و باد خواهد بود.

به گزارش نقش، از فردا تا صبح دوشنبه در سواحل دریای خزر به ویژه گیلان و غرب مازندران بارش باران و رعد و برق خواهیم داشت.

وی افزود: روز دوشنبه در خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و کرمان بارندگی و در سایر مناطق کشور جوی پایدار است.

این کارشناس هواشناسی گفت: روز سه شنبه در خراسان شمالی و جنوبی، بخش هایی از شمال غرب، ارتفاعات کرمان و ارتفاعات سیستان و بلوچستان رگبار پراکنده خواهیم داشت.

نخسینه برای امروز وزش باد شدید در شرق و جنوب شرق، فردا در شمال شرق و جنوب غرب و یکشنبه در غرب، جنوب غرب، دامنه های مرکزی و جنوبی البرز با احتمال گرد و خاک پیش بینی کرد.

و ادامه داد: امروز دمای هوا در نیمه غربی کشور افزایش و فردا در نیمه شرقی کشور ادامه خواهد داشت.

کارشناس هواشناسی با بیان اینکه فردا و پس فردا در شمال غرب، سواحل غربی دریای خزر و دامنه های جنوبی البرز کاهش دما وجود دارد، افزود: خلیج فارس و تنگه هرمز از امروز مواج خواهد بود. تا یکشنبه و دریای خزر از اواخر وقت فردا تا یکشنبه مواج خواهد بود.

به گزارش نقشینه، امروز آسمان تهران صاف تا نیمه ابری است و به تدریج با افزایش ابر و گاهی وزش باد شدید همراه خواهد بود. همچنین بیشینه دمای هوای پایتخت امروز 32 درجه سانتیگراد، فردا 33 درجه و روز یکشنبه 29 درجه سانتیگراد خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید