هشدار به اهالی پرسپولیس؛ اگر تعلیق شدید شکایت نکنید

هشدار به اهالی پرسپولیس؛  اگر تعلیق شدید شکایت نکنید

حذف پرسپولیس یک اتفاق محتمل مانند حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا است. این یک حادثه تلخ است. بهانه محرومیت استقلال از لیگ قهرمانان آسیا دیر پرداخت بدهی هاست. آخرین مهلت کنفدراسیون فوتبال آسیا برای تمام تیم های بدهکار از جمله استقلال 20 فروردین امسال بود اما استقلال یکی دو ماه بعد پرونده بدهی خود را بست. اگر پرسپولیس شانس حضور در لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد به دلیل مالکیت مشترک است.

برای اینکه پرسپولیس با مشکل استقلال مواجه نشود، وزارت ورزش و جوانان خود را مالک باشگاه پرسپولیس معرفی کرده و مالک باشگاه استقلال نیز به کنفدراسیون فوتبال آسیا و وزارت اقتصاد و دارایی معرفی شده است. با وجود این معرفی، وزارت ورزش و جوانان جلسه مجمع عمومی باشگاه های استقلال و پرسپولیس را به تاخیر انداخت و در توافق با وزارت اقتصاد و دارایی مقرر شد نیم به علاوه یک اعضای هیات مدیره این دو باشگاه معرفی شوند. به این ترتیب در صورتی که اعضای هیات مدیره دو باشگاه 7 نفر باشند، 4 نفر به پیشنهاد وزارت ورزش و جوانان و اگر تصمیم گرفته شود هیات مدیره دو باشگاه 5 نفره باشد، تعداد اعضای هیأت مدیره توسط وزارت ورزش معرفی می شوند و 3 نفر جوان خواهند بود.

سوال مهم اینجاست که آیا وزارت ورزش و جوانان متوجه نمی شود که کنفدراسیون فوتبال آسیا پیگیر این اخبار است؟ چطور مدیریت های دو باشگاه تقسیم شده است اما وزارت ورزش و جوانان به برگزاری مجمع عمومی دو باشگاه نظر دارد و از طرفی مجمع عمومی دو باشگاه در وزارتخانه برگزار شد. ورزش و جوانان.

دیدگاهتان را بنویسید