هشدار به 26 واحد آلاینده صنعتی و صنعتی هلیل آباد

ساعت: 15:26
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۴
کد خبر: 1794884

این را رئیس اداره محیط زیست شهرستان هلیل آباد اعلام کرد؛

شفیعان در پاییز به 26 نفر از آلاینده های صنعتی و صنعتی شهرستان هلیل آباد اخطار داد و گفت در صورت عدم رفع آلایندگی در مهلت تعیین شده مشمول عوارض گمرکی مبنی بر فروش کالا یا خدمات می شوند. آلودگی که قابل بخشش نیست

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سعید شفیان رئیس اداره محیط زیست شهرستان هلیل آباد در گفت و گو با خبرنگار صبح توس؛ وی بیان کرد: شناسایی صنایع آلوده کننده آب، خاک و هوا یکی از وظایف سازمان حفاظت محیط زیست به منظور حفاظت، بهبود و ارتقای محیط زیست و جلوگیری از هر نوع آلودگی که تعادل را به هم بزند و محیط زیست را حفظ کند. . آماده.

وی با بیان اینکه این محیط با توجه به نوع آلودگی و بر اساس قوانین و مقررات جاری نسبت به جلوگیری از آسیب و تخریب محیط زیست اقدام می کند، خاطرنشان کرد: تعداد 53 واحد صنعتی و خدماتی در شهرستان هلیل آباد در سه ماهه سوم سال 94 سال تحت نظارت و بازدید کارشناسان قرار گرفتند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان هلیل آباد همچنین تصریح کرد: در این بازدیدها 26 اخطاریه برای رفع آلودگی صادر شد که برخی از آنها به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات زیست محیطی و تداوم آلودگی های زیست محیطی بوده است. باید مورد توجه مراجع قضایی قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه 16 واحد آلاینده اخطار رفع آلایندگی دریافت کرده اند که نسبت به رفع آلودگی به موقع اقدام نکرده اند، در این فصل به عنوان واحدهای آلاینده معرفی شدند، اذعان داشت: واحدهای آلاینده تولیدی، صنعتی، معدنی و خدماتی که استانداردهای مجاز و زیست محیطی را رعایت نکنند، چنانچه در مدت زمان تعیین شده نسبت به رفع آلودگی خود اقدام ننمایند مشمول عوارض آلایندگی فروش کالا یا خدمات می شوند که غیرقابل بخشش نیز می باشد.

شفیعان افزود: با توجه به فصل پیش رو، این واحدها و صنایع متعهد به کاشت و حفظ فضاهای سبز با گونه های درختی خشک و مناسب با اقلیم هستند که لازم است با توجه به فصل درختکاری نسبت به انجام تعهدات خود در این اقدام ویژه اقدام کنند. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید