هشدار جدی برای پرسپولیس و بمب بزرگ یحیی

هشدار جدی برای پرسپولیس و بمب بزرگ یحیی

حمید درخشان درباره پیروزی پرسپولیس مقابل هوادار در هفته پنجم رقابت های لیگ برتر گفت: شاگردان گل محمدی بازی را خیلی خوب شروع کردند و گل زدند تا با استرس کمتری به گل های بعدی فکر کنند. به نظر من پرسپولیس نسبت به بازی های قبل روانتر بازی کرد و هماهنگی خوبی بین خطوط تیمی وجود داشت.

وی افزود: در این دیدار هافبک های پرسپولیس عالی بازی کردند و به موقع در کارهای دفاعی و هجومی شرکت کردند. خط حمله همیشه به یک خط هافبک خوب برای تغذیه مهاجمان تیم نیاز دارد.

درخشان ادامه داد: البته کار ترکیبی و گروهی تیم نیاز به افزایش دارد و گل اول تیم در نتیجه کار تیمی به زیبایی به ثمر رسید، گل دوم و سوم پرسپولیس با حرکت فردی و نبوغ صادقی شکل گرفت که جالب بود در راه خود.

کاپیتان سابق پرسپولیس درباره عملکرد صادقی گفت: صادقی نباید تنها در یک بازی چنین عملکردی داشته باشد و هواداران تیم هم انتظار دارند که هم صادقی و هم دیگر بازیکنان باکیفیت در زمین حاضر شوند. تفاوت بازی با پرسپولیس در این است که سرنوشت شما این است که یک بازیکن معمولی نباشید.

هافبک سابق تیم ملی کشور در پایان به ما خاطرنشان کرد: اگرچه پرسپولیس نشان داده مدعی زودهنگام قهرمانی است، اما هنوز برای صحبت در این مورد زود است و از هفته های هشتم و نهم می مانیم. می تواند وضعیت پرسپولیس را قضاوت کند.

دیدگاهتان را بنویسید