هشدار سرلشکر سلامی به عربستان: رسانه های خود را کنترل کنید وگرنه دود به چشمان شما می رود

هشدار سرلشکر سلامی به عربستان: رسانه های خود را کنترل کنید وگرنه دود به چشمان شما می رود

روز جدید فرمانده کل سپاه تصریح کرد: به رژیم آل سعود هشدار می دهم مراقب رفتار خود باشید و این رسانه را کنترل کنید وگرنه دود به چشمان شما ختم می شود.

سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده سپاه در خارج از منطقه رزمایش نیروی زمینی سپاه در ارس به نیروهای شرکت کننده در این رزمایش گفت: این رزمایش با هدف نشان دادن استفاده از آتش و آب برای امنیت مردم است. ما به همسایگان خود پیام می دهیم که سیاست ما دوستی و برادری با همه است، اما این سیاست تا زمانی ادامه دارد که دشمنان بخواهند علیه ما توطئه کنند.

وی افزود: ما با هر کشور و قدرتی که تعامل مناسبی با ما دارد برادر هستیم و از همسایگان خود می خواهیم با تعامل و روش های مدنی مشکلات خود را حل کنند. ما در این حوزه منفعتی داریم و اگر در گوشه ای از منطقه اتفاقی بیفتد، منافع ما نیز در خطر است، بی طرف نیستیم و از منافع خود دفاع می کنیم.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: ما امنیت خود را حفظ می کنیم و این برای ما یک اصل است و خط قرمز ما این است که در جغرافیای منطقه چیزی تغییر نکند.

سرلشکر سلامی تصریح کرد: صهیونیست ها در برخی از کشورهای جنوبی ما و همچنین برخی کشورهای غرب و شمال کشور ما نفوذ کرده اند و ممکن است همسایگان ما بگویند حضور اسرائیلی ها تهدیدی برای امنیت ما نیست، بلکه ماهیت اسرائیل را تهدید می کند. ایجاد عدم اطمینان است. ما به کشورهای همسایه توصیه می کنیم که اجازه ورود اسرائیل به سرزمین های اسلامی را ندهند زیرا به دنبال ایجاد ناامنی هستند.

وی ادامه داد: توصیه هایی هم به عربستان دارم که با حمایت از برخی رسانه ها به دنبال فریب جوانان ما هستند. به رژیم آل سعود هشدار می دهم مراقب رفتار خود باشید و این رسانه را کنترل کنید وگرنه دود به چشمان شما ختم می شود. ما به دعوا پایان می دهیم چون شما از طریق این رسانه در امور داخلی ما دخالت می کنید، ما به شما گفتیم مراقب باشید.

دیدگاهتان را بنویسید