هشدار پیشکسوت استقلال به حاشیه سازان

هشدار پیشکسوت استقلال به حاشیه سازان

علیرضا اکبرپور درباره پیروزی استقلال مقابل نفت قبل از دربی 98 گفت: آبی ها بازی قابل قبولی مقابل نفت به نمایش گذاشتند. نفت آبادان که هفته گذشته موفق شده بود پرسپولیس را شکست دهد، به دنبال شکست استقلال و شگفتی سازی بود اما استقلالی که در هفته های اخیر از نظر روحی و روانی خوب به سر می برد، با یک برد ویژه توانست سه امتیاز را به دست آورد. برو بیرون و برای دربی آماده شو.

وی در خصوص دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس که پنجشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی برگزار می شود، گفت: واقعیت این است که این دیدار همیشه حساس است حتی اگر هر دو تیم در انتهای جدول باشند. دیدار این دو ربطی به جدول و شرایط دو تیم در دیدارهای قبلی ندارد. این بازی یک بازی ذهنی است و هر تیمی که شرایط بهتری داشته باشد مطمئنا موفق تر خواهد بود. بازیکنان باتجربه نقش تاثیرگذاری در این مسابقه دارند و می توانند تاثیر زیادی در نتیجه بازی داشته باشند.

اکبرپور در ادامه خاطرنشان کرد: پرسپولیس با توجه به اینکه در تلاش است در این دیدار پیروز شود تا فاصله خود را با استقلال کم کند به بازی انتحاری می پردازد و این فرصت خوبی برای آبی ها برای استفاده از ضدحمله و گلزنی است. البته اختلاف شش امتیازی، حاشیه امنیت خوبی برای استقلال است و حتی یک گل تساوی هم می تواند برای استقلال مفید باشد، اما اگر استقلال به دنبال قهرمانی است، تنها هدفش باید قهرمانی در این دیدار باشد.

مهاجم سابق استقلال به رافائل سیلوا گفت: مقابل نفت عالی بود. او اگرچه در این دیدار بدون هماهنگی و با کمی تمرین کار خود را انجام داد اما عالی کار کرد و هیچ اشتباهی نکرد و معتقدم می تواند در دربی نقش تعیین کننده ای داشته باشد.

وی در پاسخ به این سوال که چه فاکتوری برای پیروزی یکی از دو تیم استقلال و پرسپولیس در این دیدار لازم است، گفت: مشکل اصلی آرامش و به دور از استرس است. تیمی که روی بازی تمرکز کند قطعا می تواند موفق شود. این روزها حاشیه سازان دست از سر تیم استقلال بر نمی دارند و می خواهند به هر نحوی برای این تیم مشکل ایجاد کنند تا آبی ها نتوانند تمرکز کافی را داشته باشند و برای این دیدار حساس آماده شوند اما با شناخت کادر فنی به خصوص فرهاد مجیدی بازیکنان با تجربه من به سختی اجازه خواهم داد که این اتفاق بیفتد.

اکبرپور در پاسخ به این سوال که آیا دربی زمان شما با الان فرق داشت یا خیر؟ وی گفت: از ابتدای دربی ها تا امروز هر دو تیم برای پیروزی تلاش می کردند. تفاوتی وجود ندارد و هر دو تیم به دنبال پیروزی هستند. شاید تفاوت در برخی اتفاقات زمین باشد که منجر به درگیری ها و حاشیه های زیادی می شود که بسیاری از آنها در دربی رخ داد.

مهاجم سابق استقلال که یکی از گلزنان دربی بانوان نیز هست، گفت: گلزنی در این دیدار لذت خاصی دارد. شاید در همه دیدارها بتوانید درهای حریف را باز کنید اما این گل هم هواداران را به وجد می آورد و هم تیم را در شرایط روحی و روانی بهتری قرار می دهد و یاد و خاطره گلزن این دیدار همیشه در تاریخ ماندگار خواهد بود.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که کدام یک از دو تیم برنده این دیدار می شوند، گفت: پیش بینی دربی سخت است. تیمی که با آرامش بازی کند و از موقعیت های ایجاد شده استفاده کند پیروز خواهد شد. اعتراض به داوران و درگیری های بی مورد منجر به حذف بازی می شود اما در نهایت امیدوارم استقلال با این برد راه را برای قهرمانی هموار کند.

دیدگاهتان را بنویسید