هشدار پیشکسوت پرسپولیس: این روزها همه از بازی با استقلال حرف می زنند اما…

هشدار پیشکسوت پرسپولیس: این روزها همه از بازی با استقلال حرف می زنند اما…

در خبرها می خوانیم که باشگاه پرسپولیس نیز مانند استقلال با مشکلات مالی زیادی مواجه است، هرچند پرسپولیسی ها تاکنون در مورد مشکلات مالی این باشگاه صحبتی نکرده اند، اما شنیده های ما نشان می دهد که پرسپولیسی ها آنها هم هستند. از مشکلات مالی رنج می برند و اصلا از شرایط خود راضی نیستند. با وجود اینکه تنها 5 بازی به پایان لیگ باقی مانده است، بازیکنان پرسپولیس کمتر از 60 درصد استقبال داشتند و همین مشکل باعث ناراحتی آنها شد. بازیکنان پرسپولیس مشکلات مالی و البته شرمندگی خود را به مدیریت این باشگاه آوردند اما در مورد مشکلات مالی با رسانه ها مصاحبه نکردند. بازیکنان پرسپولیس با توجه به شرایط حساس این تیم در پنج بازی مانده به پایان فصل و همچنین دربی بزرگ پایتخت که در پیش رو دارند تصمیم گرفته اند در این لحظه صحبتی نکنند و سیاست سکوت را در پیش بگیرند. امسال بسیار مهم است

اما ناامیدی آنها از مشکلات مالی همچنان پابرجاست و معلوم نیست چه زمانی صبرشان لبریز می شود و چه زمانی اعتراض علنی به این موضوع خواهند داشت. لازم به ذکر است درویش و تیم مدیریتی باشگاه پرسپولیس در تلاش هستند تا قبل از دربی بخشی از قرارداد بازیکنان را پرداخت کنند تا با آرامش بیشتری وارد این دیدار بسیار مهم شوند.

محمود کلهر در این خصوص می گوید: من هم شنیدم که پرسپولیس هم مثل استقلال با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کند و این اصلا خوب نیست. اگرچه حذف استقلال از آسیا تمام توجهات را متوجه این تیم و مدیریت آن کرده است، اما پرسپولیس و مدیرانش به ویژه آقای رضا درویش باید مراقب باشند. از او می خواهم مراقب باشد و مشکلات مالی مانع قهرمانی تیم پرسپولیس نشود.

وی ادامه می دهد: پرسپولیس در این فصل پتانسیل دو جام را دارد. پرسپولیس می تواند قهرمان لیگ برتر شود و جام حذفی را بالای سر ببرد که هر دو هدف به حمایت باشگاه بستگی دارد. تجربه نشان می دهد که مشکلات مالی تاثیر زیادی دارد و حتی می تواند مانع قهرمانی شود. پرسپولیس در حال حاضر در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و تنها یک امتیاز از صدر جدول فاصله دارد.

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: برد در کرمان مقابل مس حتی می تواند پرسپولیس را به بالای جدول برساند، هرچند استقلال هم این روزها از آمادگی بالایی برخوردار است. سپاهان اصفهان تیم قدرتمند و سازنده ای است که فقط به قهرمانی فکر می کند و بس. بنابراین پرسپولیس باید 5 هفته آینده را به دور از مشکلات مالی با تمرکز کامل و تنها به قهرمانی ادامه دهد.

کلهر در خصوص دربی هفته بیست و هفتم نیز اظهار داشت: این روزها همه از دربی و بازی با استقلال صحبت می کنند در حالی که پرسپولیس با مس کرمان بازی می کند. این یک بازی معمولی نیست و بازی بسیار مهمی است که در زمین حریف انجام می شود و پرسپولیس نیاز مبرمی به برد دارد. اگر پرسپولیس با 3 امتیاز از کرمان به تهران برگردد، مطمئنم برای ادامه فصل اعتماد به نفس و شرایط بهتری پیدا خواهد کرد. بنابراین ابتدا باید به بازی با مس کرمان فکر کنید، هرچند نمی توان در مورد اهمیت دربی پیش رو چیزی گفت. شاید قهرمان لیگ با جدال پرسپولیس و استقلال در هفته بیست و هفتم مشخص شود.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان بر لزوم همدلی و حمایت هواداران و پیشکسوتان تیم یحیی گل محمدی تاکید کرد و گفت: نکته دیگری که مطمئنم همه هواداران و دوستان پیشکسوتم به خوبی به آن واقف هستند، لزوم حمایت از پرسپولیس است. تیم این تیم نیاز به حمایت همه هواداران و پیشکسوتان دارد و با اتحاد و همدلی می توان در لیگ برتر و حتی جام حذفی موفق شد و عنوان قهرمانی را به دست آورد.

دیدگاهتان را بنویسید