هفته پر ترافیک الا در ایران; از فریدون کنار تا تهران با کارگاه های آموزشی یکسان سازی


ساعت: 15:51
تاریخ ارسال: 08/04/1401
کد خبر: 1906194

هفته گذشته الساندرا کامدلی کارگاه های آموزشی یک روزه را در تهران و فریدون کنار با حضور مربیانی از کشور برگزار کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ الساندرا کامدلی از 2 مهرماه با مربیان و بازیکنان حاضر در سومین المپیاد استعدادهای برتر والیبال زیر 14 سال در شهر فریدونکنار کارگاه های آموزشی برگزار کرد.

الساندرا اولین کارگاه خود را در روز شنبه 23 اکتبر با حضور 104 مربی برگزار کرد و روز بعد (یکشنبه 24 اکتبر) کارگاهی را با حضور 74 مربی برتر المپیاد استعدادهای درخشان برگزار کرد.

وی روز دوشنبه 4 مهرماه برای بازیکنان شرکت کننده در مسابقات استعدادیابی کارگاه آموزشی برگزار کرد و روز سه شنبه 5 مهرماه نیز با حضور 62 مربی بومی استان مازندران کارگاه های خود را ادامه داد.

سرمربی تیم ملی والیبال بانوان ایران نیز روز گذشته (سه شنبه 12 آبان) کارگاهی را در خانه والیبال استان تهران برگزار کرد که در آن 33 مربی ابتدایی حضور داشتند.

با توجه به اینکه فدراسیون جهانی والیبال مسابقات جهانی دختران و پسران زیر 17 سال را از سال 2024 برگزار می کند و مسابقات قاره ای در این رده های سنی سال آینده برگزار می شود، این مربی ایتالیایی با حکم داوری رئیس فدراسیون والیبال منصوب شد. مسئولیت انتخاب و آموزش بازیکنان را بر عهده دارد و تیم ملی زیر 16 سال ایران برای حضور در مسابقات آسیایی دختران زیر 16 سال تشکیل شد و در همین راستا با شرکت در سومین دوره المپیاد ورزشی برترین ها استعدادهای والیبال از بین 75 بازیکن انتخاب شدند.

این بازیکنان که به زودی اسامی آنها در سایت فدراسیون والیبال منتشر می شود، هفته آینده اردوی سه روزه در قالب سه گروه 25 نفره خواهند داشت تا از بین آنها بازیکنان توانمندی انتخاب شوند.

دیدگاهتان را بنویسید