هفشجان; پایتخت جوشکاری ایران / در این شهر 6000 جوشکار وجود دارد

ساعت: 16:04
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۲
کد خبر: 1783972

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری:

الله کرم نصیری معاون استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: هفشجان یکی از شهرستان های چهارمحال و استان بختیاری با 25 هزار نفر جمعیت است که از این تعداد 6 هزار نفر در حرفه جوشکاری مهارت بالایی دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ الله کرم نصیری معاون استاندار چهارمحال و بختیاری امروز در مراسم افتتاحیه مسابقات کشوری جوشکاری گفت: نوزدهمین المپیاد جوشکاری در استان چهارمحال و بهتیاری در هفشجان برگزار می شود که افتخاری برای همه چهارمحال و گناه است.

وی افزود: در سال 98 جلسه انجمن جوشکاری در این استان برگزار شد و امروز شاهد شروع المپیک جوشکاری هستیم و نفرات اول در آزمون عملی فشرده انتخاب می شوند.

نصیری ادامه داد: نفرات اول تا سوم مسابقات ملی مهارت جوش در آزمون عملی فشرده انتخاب و در مسابقات جهانی جوشکاری شرکت خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه حمایت های مهارتی لازم انجام می شود، گفت: در اسناد فوق، شورای عالی کار باید مهارت های فرآیند اجرایی و توانمندسازی را دنبال کند.

نصیری با تاکید بر اینکه مهارت ها با بخش کشاورزی در خدمات و صنعت متفاوت است، گفت: دوره های آموزشی فنی و حرفه ای باید برگزار شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید