همایش بزرگ جهادی در خراسان جنوبی برگزار می شود


ساعت: 13:02
تاریخ انتشار: 1401/04/16
کد خبر: 1881570

زهرایی گفت: همایش بزرگ جهادگران 13 شهریور در خراسان جنوبی شهرستان فردوس برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار محمد زهرایی رئیس سازمان بسیج کشور در گفتگو با خاورستان از برگزاری همایش بزرگ جهادی 13 شهریور در خراسان جنوبی شهرستان فردوس خبر داد.

وی افزود: در 13 شهریور 47 زلزله بزرگی در فردوس رخ داد و حدود پنج هزار نفر در آن منطقه جان خود را از دست دادند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت: مقام معظم رهبری امسال به فردوس آمدند و حدود 12 اتوبوس از مردم، خیرین و جهادگران را جمع آوری کردند و به فردوس بردند و حدود دو ماه در آن منطقه ماندند.

زهرایی تصریح کرد: اولین گروه جهادی خدمت به مردم در سال 47 مقام ولی فقیه را داشت که می خواهیم در 13 شهریور در فردوس مراسمی نمادین برگزار کنیم و کارهایی را به همین مناسبت انجام دهیم.

وی گفت: در این مراسم از 500 نفر از نخبگان فهیم جهادی به این مراسم دعوت خواهیم کرد، از جمله مسئولان جهادی به این مراسم دعوت شده اند و کتاب خاطرات مقام معظم رهبری در خصوص زلزله سال 47 فردوس تقدیم می شود.

رئیس بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: شعار 13 شهریور این است: خاستگاه حرکت های جهادی به دست حضرت آقا در سال 47 و زلزله فردوس اتفاق افتاد و اگر بخواهیم پدر جهادی و جهادی پیدا کنیم. اعمال، این شخصیت مقام معظم رهبری است ما و جهادگران نیز سرباز معظم له هستیم.

زهرایی با بیان اینکه پدر جهادی دیگری نداریم، گفت: اصل حرکت با عمل و عمل با فکر در سیره مقام معظم رهبری نمود دارد.

وی از حضور بیش از 50 گروه جهادی پزشکی و کشاورزی در خراسان جنوبی در آن روز خبر داد و گفت: گفتمان جهادی باید گسترش و اطلاع رسانی شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید