همایش ملی بانوان در صد سال گذشته در اردبیل برگزار می شود


ساعت: 19:50
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۱
کد خبر: 1917497

رئیس دفاتر نهاد حاکمیتی در دانشگاه‌های استان اردبیل:

رئیس دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه های استان اردبیل از برگزاری همایش سراسری بانوان در اردبیل در یکصد سال اخیر خبر داد و گفت: بصیرت دانشجویان طغیان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام عبدالله حسنی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل در گفتگو با سبلان ما به تشریح برنامه ها و اقدامات دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها پرداخت و گفت: تمامی برنامه های معاونت فرهنگی، دفتر نهاد رهبری و بسیج دانشجویی در راستای توانمندسازی و روشنگری دانشجویان است.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها بصیرت دانشجویی را خنثی کننده ناآرامی ها دانست و گفت: برگزاری مجامع آزاد دانشجویی، گروه های آزاد اندیشی و تجمع اساتید از حلقه های روشنگری برای دانشگاهیان است.

وی به برنامه های متنوع معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه ها اشاره کرد و گفت: تمامی برنامه هایی که در دانشگاه ها برگزار می شود در راستای توانمندسازی، مهارت آموزی، افزایش دانش و بصیرت دانشجویان است.

حجت الاسلام حسنی در ادامه سخنان خود به اجرای منویات نماینده ولی فقیه در استان اردبیل در دانشگاه ها اشاره کرد و گفت: سال گذشته همایش سراسری دانشگاه ایده آل در دانشگاه محقق اردبیل برگزار شد.

وی همچنین به برنامه سال آینده اشاره کرد و گفت: امسال نیز فراخوان مقاله خانواده ایده آل در دانشگاه ها منتشر شده و تاکنون بیش از 100 مقاله پژوهشی از سراسر کشور به این همایش ارسال شده است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل از کسب مجوز از پایگاه علمی ISC برای برگزاری همایش ملی بانوان در 100 سال اخیر خبر داد و گفت: مقدمات برگزاری این همایش بزرگ و ملی در سال 1390 انجام شد. به مناسبت تکریم بانوان ایرانی و به زودی این همایش ساعت 9 تشکیل می شود. محور منتشر می شود.

وی همچنین به برگزاری همایش ملی ایثار، جهاد و شهادت در راستای کنگره بزرگداشت 3400 شهید استان اردبیل اشاره کرد و گفت: این همایش بزرگ نیز با حضور دانشگاه های استان با موضوع ترویج فرهنگ مردم برگزار شد. ایثار و شهادت در دانشگاه محقق اردبیلی.

حجت الاسلام حسنی همچنین به طرح حمیمیم اشاره کرد و گفت: در این طرح 250 نفر از خواهران و برادران طلبه به مدت یک هفته با حضور در کلاس های دانش و بصیرت توانمند شدند.

وی به سلسله جلسات اخلاق برای دانشگاهیان اشاره کرد و گفت: امیدواریم با عنایت ویژه نماینده ولی فقیه در استان اردبیل این جلسات از سر گرفته شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید