همه پشت سر یحیی گل محمدی ایستادند

همه پشت سر یحیی گل محمدی ایستادند

یحیی گل محمدی نه به خاطر پوشیدن پیراهن تیم ملی و نه به عنوان رئیس کادر فنی تیم پرسپولیس بلکه به خاطر اخلاقیاتش همیشه یکی از چهره های مورد احترام فوتبال بوده است. با وجود اینکه یکی دو بار در عرصه مربیگری اعصاب خود را از دست داد که به دلیل فشار مربیگری طبیعی بود، اما کمتر کسی به یاد دارد که یحیی گل محمدی در دوران بازیگری خود با کارت قرمز داور مواجه شد یا می خواست در مصاحبه ها دعوا کند یا بی احترامی. کسی. او در واقع چهره ای در فوتبال از گذشته تا امروز است که در موی سر خودش بوده و آرام آرام آمده و رفته است.

به همین دلیل است که پس از اجرای برنامه شب یلدا در شبکه پنج و مطرح شدن نام گل محمدی در روزهای اخیر، بسیاری از چهره های فوتبال از آقا یحیی حمایت کردند. از دستیار سابق او محتبی حسینی که دیروز در مصاحبه پایان بازی پرسپولیس از او حمایت کرد تا جواد نکنام، بازیکنان زیادی که در تیم های مختلف شاگرد آقا یحیی بودند از سرمربی تیم حمایت کردند. از جمله امیر ارسلان مطهری.

جالب اینجاست که یحیی این برنامه را ندیده و اصلا در مورد آن صحبتی نکرده است و برخلاف واکنش شدید باشگاه از این شکایت راضی نیست که البته کار درستی است.

دیدگاهتان را بنویسید