رزمندگان ایرانی 8 سال در دفاع مقدس در مقابل جهان ایستادند


ساعت: 10:37
تاریخ انتشار: 31.06.1401
کد خبر: 1898966

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: رزمندگان ایرانی در دفاع مقدس در برابر همه دنیا ایستادند و امروز به عظمت دست یافته اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری صبح امروز در مراسم رژه حماسی و نمایش اقتدار نیروهای مسلح چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: امروز شاهد رژه نیروهای مسلح در استان هستیم. در قالب یگان های نظامی، سپاه، نیروی انتظامی و بسیج.

وی پاسداشت مقدس را یکی از بزرگترین افتخارات ملت ایران و متعلق به همه اقشار دانست و گفت: همه اقشار در دوران هشت ساله دفاع مقدس شهدای گرانقدر تقدیم انقلاب کردند.

سردار اکبری یادآور شد: تقدیم بیش از 4 هزار شهید دانش آموز، 36 هزار شهید دانش آموز، 4 هزار شهید جامعه فرهنگی و 11 هزار شهید جامعه عشایری نشان از حضور همه اقشار در دفاع از کشور دارد.

فرمانده حضرت قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری با اشاره به رشادت های تیپ قمر بنی هاشم(ع) گفت: این تیپ هم در دوران دفاع مقدس و هم در حفاظت از حرم عملیات های باشکوهی داشت.

وی تاکید کرد: رزمندگان ایران در دفاع مقدس در برابر همه دنیا ایستادند و امروز به عظمت رسیده اند.

سردار اکبری یادآور شد: این بخشی از افتخارات هشت سال دفاع مقدس است که کشورهایی که زمانی در ابرقدرت نظامی بودند اکنون به تجهیزات نظامی ایران نیاز دارند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید