شخصیت رزمندگان دفاع مقدس «جنگیدن تا پایان آشوب جهان» بود.


ساعت: 13:17
تاریخ انتشار: 30.06.1401
کد خبر: 1898775

آیت الله مدرسی امام جمعه مرکز یزد گفت: اولین نگرش رزمندگان در دوران دفاع مقدس ناسازگاری شدید با جامعه کفر بود و «جنگ تا پایان اغتشاش جهانی» شعار اصلی رزمندگان بود. و حاضران در حوزه حفاظت مقدس.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، آیت الله سید محمدکاظم مدرسه ای صبح چهارشنبه در همایش تجلیل از پیشکسوتان جهاد و شهادت استان یزد به مناسبت هفته تابناک دفاع اظهار داشت: یکی از نکات ارزشمندی که باید در ذهن داشته باشیم دوران دفاع مقدس سبک زندگی رزمندگان در این عصر است و اگر بخواهیم سیره شهدا و ایثارگران را تبیین کنیم باید بگوییم که این سبک زندگی برگرفته از قرآن است.

وی بیان کرد: سیره رزمندگان، شهدا و ایثارگران برگرفته از مستندترین و علمی ترین کلمه ای است که کلام الله مجید نام دارد که آخرین آیه سوره فتح است.

مدرسی ادامه داد: اولین نگرش رزمندگان در دوران دفاع مقدس ناسازگاری شدید با جامعه کفر بود و «جنگ تا پایان آشوب جهان» شعار اصلی رزمندگان و حاضران در عرصه دفاع مقدس بود. .

امام جمعه مرکز یزد گفت: رزمندگان با جامعه غرب ناسازگار هستند زیرا طبیعت غرب این است که ما باشیم نه دیگران، ما باید در آسایش و امنیت باشیم نه دیگران، باید استقلال داشته باشیم و روی پای خود بایستیم. و دیگران باید استقلال و امنیت داشته باشند.» ما نداریم.

مدرسی با بیان اینکه شعار استکبار جهانی مبتنی بر خودخواهی است و نه اسلام و نه هیچ انسان آزاده ای چنین شعار و شعاری را نمی پذیرد، تصریح کرد: ما با غرب دشمنی نداریم بلکه با فرهنگ و منش آنها مشکل و ناسازگاری داریم.

وی ادامه داد: امروز فشارهای دنیای غرب به ایران به دلیل انرژی هسته ای نیز از ایمان و مسلک آنها نشأت می گیرد چرا که آنها علم روز دنیا، انرژی هسته ای و تجهیزات دفاعی را برای خود می خواهند.

مدرسی تصریح می کند: انسان آزاده نمی تواند بپذیرد که دیگران بر او تحمیل کنند و فلسفه حضور رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس نیز تخریب چنین فرهنگی بوده است.

امام جمعه مرکز یزد ادامه داد: حتی به فرهنگ ایثار ما چشم دوخته اند و چون چنین فرهنگی ندارند می خواهند آن را از ما بگیرند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید