همه چیز علیه ریکاردو ساپینتو است

همه چیز علیه ریکاردو ساپینتو است

عارف غلامی مهره موثر خط دفاعی استقلال که در دیدار دوستانه با هواداران مصدوم شده بود در آستانه دربی به تمرین اصلی استقلال بازگشت اما در آستانه بازی پرسپولیس ناگهان به او گفتند دوباره مصدوم شده است! تا زمانی که در تمرین با یک بازیکن آشنا شود. ابوالفضل جلالی طبق تصاویری که کانال رسمی باشگاه استقلال منتشر کرده، در تمرین اصلی این تیم پیش از دربی استوک حاضر شد اما باز هم مثل عارف غلامی مصدوم شد و چند هفته ای است که از ترکیب خارج شده است.

سوال مهم این روزها برای ریکاردو ساپینتو این است که چرا مصدومان استقلال بهتر نمی شوند و در آستانه بازگشت به زمین دوباره مصدوم می شوند؟ آیا این بازیکنان نمی خواهند به او در راه فینال در استقلال کمک کنند؟

به جز این 2 بازیکن، استقلال در این هفته مقابل تراکتورسازی 4 بازیکن دیگر نخواهد داشت. آرش رضاوند، سبحان حقانی، محمد محبی و محمدحسین مرادمند نیز مصدوم هستند و در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به میدان نخواهند رفت.

البته برخی از مصدومیت ها در فوتبال طبیعی است اما چیزی که جای تعجب دارد تشدید ناگهانی مصدومیت ها و عدم آمادگی برخی بازیکنان با وجود گذشت چندین هفته از بازی است و استقلال باید بازی دوم را از دست بدهد. مقابل تراکتور پس از تعطیلات قهرمانی جهان چند چهره اصلی در کنار زمین.

دیدگاهتان را بنویسید