همه گروه های سیاسی باید از حادثه منطقه سبز در بغداد درس بگیرند


ساعت: 15:11
تاریخ انتشار: 1401/06/15
کد خبر: 1895622

وزیر امور خارجه عراق درباره رویدادهای سیاسی این کشور و حوادث منطقه سبز بغداد موضع گیری کرد و گفت: همه گروه های سیاسی باید از حوادث و درگیری های اخیر در منطقه سبز بغداد درس بگیرند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از الفرات، وزیر خارجه عراق که باید موضع بگیرد تغییرات سیاسی این کشور و وقایع منطقه سبز بغداد از گروه های سیاسی عراقی خواست تا از این رویدادها درس بگیرند.

فواد حسین، وزیر خارجه عراق اعلام کرد که همه گروه های سیاسی باید از حوادث و درگیری های اخیر در منطقه سبز بغداد درس بگیرند.

فواد حسین در دیدار با باربارا لیف، معاون وزیر امور خارجه آمریکا در امور خاورمیانه و هیئت همراه، روابط دوجانبه، موضوعات مورد علاقه و راه های تقویت همکاری ها در زمینه های مختلف رایزنی را مورد بحث و بررسی قرار داد و بر حمایت از ثبات سیاسی و اقتصادی تاکید کرد. و امنیت عراق

وزیر امور خارجه عراق با اشاره به وقایع اخیر در کشور تاکید کرد: این اتفاقات لطمه زیادی به روند سیاسی عراق وارد کرده است و همه گروه های سیاسی باید برای حفظ صلح و آرامش داخلی و حفاظت از روند دموکراتیک و صلح اجتماعی از این اتفاقات درس بگیرند. .

دیدگاهتان را بنویسید