جدایی طلبان باید از سرنوشت تکریت درس بگیرند


ساعت: 11:04
تاریخ انتشار: 1301/07/16
کد خبر: 1901816

دوستی با تاکید بر اینکه نقش پلیس در امنیت و آرامش جامعه غیر قابل انکار است، گفت: پلیس در اغتشاشات اخیر با اتحاد شوم تجزیه طلبان، سلطنت طلبان، منافقین و اراذل و اوباش مواجه شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هرمز؛ مهدی دوستی استاندار هرمزگان در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مستقر در استان به مناسبت هفته فرج اظهار داشت: اهمیت و جایگاه، وظایف و وظایف پلیس بر همگان روشن بود و دو موضوع وظایف آنها را در هفته اخیر متمایز کرد. شورش ها

وی افزود: یکی از این موضوعات حفظ حریم دینی توسط نیروی انتظامی بود که پلیس در اتفاقات اخیر نیز مانند سایر دستگاه ها عمل کرد و موضوع دوم تشابه این ایام به ایام حفاظت بود که جبهه منافقین، کافران و مخالفان دور هم جمع شدند و پلیس با این گروه ها مقابله کرد.

استاندار هرمزگان گفت: در قیام های اخیر ائتلاف شومی بین تجزیه طلبان، سلطنت طلبان، منافقین و اراذل و اوباش با حمایت دشمنان خارجی با محوریت آمریکا شکل گرفت و تلاش کردند به انقلاب حمله کنند اما کاری از دستشان برنمی آمد. .

وی تصریح کرد: دشمنان باید خود را با گذشته مقایسه کنند و ببینند زمانی که انقلاب تازه شکل گرفت اتحاد شرق و غرب نتوانست به آن نظام آسیبی وارد کند، اما اکنون که چنگال های خود را در چنگال آمریکا گذاشته ایم و آنها را میخکوب کرده ایم. زمین را نمی‌خواهند، انقلاب می‌توانست رخ دهد.

مهندس دوستی با اشاره به سرکوب ظالمانه نیروی انتظامی در حوادث اخیر گفت: تجزیه طلبان نیز باید به سرنوشت مرده تکریتی نگاه کنند و ببینند چه بر سر او آمده که نظاره گر تجزیه ایران بوده است. ما از پلیس محافظت می کنیم. آنها فرمانده کل قوا هستند.

وی افزود: ما معتقدیم که ولایت فقیه در راستای ولایت رسول الله (ص) است و همانطور که در دفاع از حریم رسول خدا (ص) عمل می کنیم، عمل می کنیم. در دفاع از ولایت فقیه و لحظه ای در دفاع از حضرت آقا دریغ نمی کنیم.

استاندار هرمزگان گفت: نیروهای مسلح اعم از نیروی انتظامی، سپاه و بسیج این روزها و شب ها شجاعانه و خستگی ناپذیر ایستادند و نشان دادند که آمادگی برای دفاع از حریم استان همیشه وجود دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید