مسئولان باید از تبلیغات رسانه ای دشمن درس بگیرند


ساعت: 15:52
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۷
کد خبر: 1898039

مهدی متین گفت: مسئولان باید از تبلیغات رسانه ای دشمن در موضوع مهسا امینی درس بگیرند و برای استقلال سایبری تلاش کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی متین، فعال رسانه ای در گفت و گو با خبرنگار تیتریک گفت: تبلیغات یک معضل خطرناک است زیرا تبلیغات هماهنگ و عمدتاً نادرست و هدفمند است که برای بسیج افکار و اطلاعات عمومی به منظور تأثیرگذاری بر افکار و افکار عمومی بازنشر می شود. فرستاده شد تا این مشکل عمیق تر شود و مسئولان و نخبگان جامعه اغوا شوند.

وی ادامه داد: در ماجرای فوت مهسا امینی می بینیم که چگونه مقامات عالی رتبه و آحاد مردم اظهارات و پیش داوری می کنند و در موارد به مراتب مهمتر سکوت می کنند.

متین افزود: سلبریتی ها نیز به جریان رسانه ای پیوسته اند و با زیر سوال بردن اقدامات نیروی انتظامی، سنگ به آسیاب دشمن انداخته اند.

این کارشناس تصریح کرد: این اولین حمله رسانه ای نیست و قطعا آخرین هم نخواهد بود و باید در روزها و سال های آینده اقدامات اساسی بر روی تاکتیک های رسانه ای دشمن انجام شود.

وی گفت: مردم نیز سوار بر موج رسانه سازی این دشمن شدند و ناخواسته نیروهای نظم و قانون را که هدفشان خدمت به کشور است زیر سوال بردند.

متین ادامه داد: این توطئه دشمن با پخش محتویات دوربین های مداربسته پلیس فاش شد، اما این امر باید مایه دلگرمی و عبرت مسئولان و نخبگان باشد تا گول رسانه های بیگانه و نرم افزارهای بیگانه را نخورند و به فحاشی در فضای مجازی فکر کنند. اطلاعات و فضای مجازی.تا دشمن نتواند هر چند روز یک بار برای تضعیف نظام جمهوری اسلامی و برهم زدن آرامش مردم مشکل کاذب ایجاد کند.

این کارشناس تاکید کرد: ایجاد شبکه ملی اطلاعات و جهانی شدن اینترنت سالم باید مهمترین اولویت امروز مسئولان ما باشد چرا که هدف دشمن رنگ آمیزی جریان مهسا امینی، بی ارزش شدن حجاب به عنوان یک ارزش بود.

وی افزود: حجاب اجباری در کشور وجود ندارد و مردم آزادانه زندگی می کنند. رعایت حریم خصوصی و حجاب فقط برای حفظ ارزش زن است.

متین گفت: از آنجایی که دشمن از حجاب زنان در کشور خود آسیب می بیند، می خواهد زنان مسلمان ایرانی را نیز محجبه کند و به این ترتیب بنیان خانواده را از بین ببرد و مفاسد اخلاقی را در جامعه گسترش دهد.

این کارشناس ادامه داد: یکی دیگر از جنبه های رسانه سازی خصمانه موضوع مهسا امینی القای روحیه ناامیدی در بین زنان جامعه بود که زنان در ایران با حجاب تحقیر می شوند در صورتی که این موضوع اصلا صحت ندارد و مهم ترین آن. هدف اسلام این است که حجاب زن حفظ مقام و ارزش اوست.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم مسئولان از تبلیغات رسانه ای دشمن در موضوع مهسا امینی درس گرفته و برای استقلال سایبری تلاش کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید