همین امروز برای بازنشستگان برای دریافت وام تامین اجتماعی اقدام کنید

همین امروز برای بازنشستگان برای دریافت وام تامین اجتماعی اقدام کنید

سازمان تامین اجتماعی به مناسبت دهه مبارک فجر امکان ثبت وام بازنشستگان خود را فراهم کرد.

بر اساس اطلاعیه این سازمان که امروز (30 بهمن ماه) منتشر شد، «هر یک از مستمری بگیران تأمین اجتماعی می توانند برای دریافت وام 12 میلیون تومانی به صورت حضوری و بدون نیاز به مراجعه حضوری در این سامانه ثبت نام کنند».

این سامانه از ساعت 10 صبح روز پنجشنبه 20 باخمن تا باخمان 30 از طریق سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی در دسترس خواهد بود.

در این مرحله وام تامین اجتماعی به مستمری بگیران واجد شرایط در سراسر کشور پرداخت می شود و برای هر شهرستان بر اساس تعداد مستمری بگیران سهمیه مشخصی در نظر گرفته شده و تا تکمیل ظرفیت در هر شهرستان امکان ثبت نام وجود دارد.

شرایط دریافت این وام بر اساس اولویت تعیین می شود. این سازمان اعلام کرد که «به دلیل محدودیت منابع و در دسترس بودن متقاضیان زیاد برای تسهیلات؛ مستمری بگیرانی که حداقل 50 و حداکثر 78 سال سن دارند و دارای حداقل دو فرزند تحت تکفل بوده و در دو سال گذشته از تسهیلات قرض الحسنه استفاده نکرده اند، می توانند در این مرحله از تسهیلات استفاده کنند.

متقاضیان باید در سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی به نشانی es حضور داشته باشند. تامین پیش ثبت نام و داشتن حداقل 10 سال سابقه بیمه و امکان قانونی کسر حق بیمه بر اساس شرایط حقوق دریافتی از دیگر شرایط اخذ این تسهیلات می باشد.

این سامانه تا پایان روز یکشنبه 30 بهمن برای ثبت نام از متقاضیان تسهیلات فعال خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید