هنجارشکنی توسط شورشیان با حمایت کشورهای غربی/دشمن توانایی عبور از مرزهای ایران را از بین خواهد برد.


ساعت: 18:02
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۰۱
کد خبر: 1899115

سیستان و بلوچستان در خطبه های مذهبی نماز جمعه پرورش یافت.

ائمه جماعت سیستان و بلوچستان در خطبه های مذهبی و سیاسی نماز جمعه این هفته با اشاره به ناآرامی های اخیر در کشور، این اغتشاشات را از دسیسه های دشمنان ایران اسلامی برشمردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصرهامون، ائمه جماعت سیستان و بلوچستان در خطبه های مذهبی و سیاسی نماز جمعه این هفته ناآرامی های اخیر در کشور را محکوم کردند و خواستار برخورد قاطع با عاملان این اغتشاشات شدند.

آیت الله مصطفی ممامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس اظهار داشت: این هفته برای همه نیروهای نظامی است. ارتش جمهوری اسلامی، سپاه پاسداران و نیروی انتظامی بسیج، به مردم و همه رزمندگان، آزادگان، جانبازان و خانواده شهدا درود می فرستیم.

خطیب نماز جمعه افزود: بسیاری از سرداران و فرماندهان از جمله حاج قاسم سلیمانی و میرحسینی در راه انقلاب و اسلام جان باختند.

آیت الله محمدی تصریح کرد: امام حسن میبتی(ع) و نهضت اباعبدالله الحسین(ع) و نهضت همه ائمه بر اساس هدایت و روشنگری است و بنا به فرمایش مقام معظم رهبری این پاسداشت است. حقیقت، حقیقت و مقاومت.

وی ادامه داد: آیت الله رئیسی در سفر به نیویورک و شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل در خصوص اصول سیاست های نظام اسلامی صحبت کردند و همه اینها مطابق درس بزرگ مقاومت، حفظ حق، بصیرت افزایی، تفسیر است. و راهنمایی .

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور گفت: یک زن در نیروی انتظامی جان باخت و حیف است و همانطور که رئیس جمهور و سران قوا گفتند این اقدام باید انجام شود. سریع پیگیری شود و اگر اشتباهی رخ دهد و اتفاقی که افتاده باید قاطعانه و جدی برخورد شود.

وی خاطرنشان کرد: مایه تاسف است که جان نیروهای امنیتی و جوانان مظلوم در دفاع از امنیت کشور مایه تاسف است، از مسئولان انتظار می رود موضوع را به درستی بررسی کنند و اگر اشتباهی وجود داشته باشد، اشتباه یک نفر نمی تواند همه گروه را مقصر بدانند


نقض هنجارهای شورشی با حمایت کشورهای غربی



حجت الاسلام والمسلمین عظیم بامری امام جمعه دلقان در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: شاهد جنگ ترکیبی دشمنان اسلام و غرب علیه انقلاب و نظام و در روزهای اخیر هستیم. عناصر سازمان یافته و مخرب کشور را آشفته کرده است.


بامری افزود: در روزهای اخیر هنجارشکنان تحت حمایت دشمن به پرچم مقدس کشورمان هتک حرمت کردند و به زنان محجبه و نیروهای نظامی و انتظامی توهین و حمله کردند.


وی تصریح کرد: از سوی دیگر شاهد آموزش ساخت سلاح های دست ساز و نحوه حمله به افراد در سرویس جاسوسی خارجی در شبکه های اجتماعی و تلویزیون هستیم.


این خطیب نماز جمعه با بیان اینکه از 31 شهریور به مدت 7 روز در تقویم کشورمان به نام هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است، خاطرنشان کرد: جنگ تمام عیار علیه ملت مسلمان ایران در سال های اول انقلاب شکل گرفت. دفاع مقدس.


حجت الاسلام والمسلمین بامری تصریح کرد: دفاع مقدس و ایثار رزمندگان اسلام به عنوان گوهری پرافتخار در تاریخ کشورمان می درخشد.



هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ها و فداکاری های رزمندگان است

حجت الاسلام والمسلمین دهقان امام جمعه خاش در خطبه های خطبه های این هفته گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ها و جانفشانی های مردانی است که در جنگ هشت ساله علیه مردم از هیچ فداکاری دریغ نکردند. رژیم بعثی».


وی افزود: زمانی که انقلاب پیروز شد، رژیم بعث با حمایت استکبار جهانی و کشورهای هم پیمان، نقشه ای پوچ و توهمی برای اشغال ایران در پیش گرفت که با همت مردم و جوانان انقلابی برای همیشه ناممکن شد. .


دهقان گفت: ملت ما با تکیه بر نیروی ایمان و حس میهن دوستی و پیروی از دستورات معمار کبیر انقلاب توانست ابرقدرت ها را شکست دهد.


وی تصریح کرد: باید همواره در ترویج و پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس این نظام کوشا باشیم و مادران ما از کودکی با آگاهی از دستورات اسلامی و با روحیه انقلابی سعی در تربیت فرزندان خود داشته باشند.


دهقان رحلت پیامبر اسلام و امام حسن مجتبی (ع) را مصیبت بزرگی بر پیکر اسلام در آن زمان دانست و خواستار پیروی از راه پیامبر (ص) در زندگی شد.





دشمنان نظام از هر فرصتی برای ایجاد هرج و مرج در کشور استفاده می کنند


حجت الاسلام والمسلمین عیسی بزمانی امام شیعیان ایرانشهر در خطبه های نماز جمعه این هفته در جمع نمازگزاران در مسجد فاطمه الزهرا(س) گفت: در روزهای اخیر شاهد اغتشاشات و اعتراضات ناشی از فوت یکی از آنها بودیم. از دختران این کره خاکی که ابتدا به خانواده آن مرحوم تسلیت می گوییم و عده ای برای شفاف سازی آگاهی عمومی و به بهانه اعتراض به مرگ یک نفر تجمعات را به اغتشاشات خشونت آمیز تبدیل کردند.


وی گفت: در دوران دفاع مقدس ایران اسلامی در جنگی نابرابر حتی ذره ای از زمین را از دست نداد و روی پای خود ایستاد و با رهبری امام راحل به پیروزی بزرگی دست یافت.

نهادهای مسئول باید هر چه سریعتر اقدامات قانونی لازم را انجام دهند و آرامش را به جامعه بازگردانند

حجت الاسلام والمسلمین احمد لطفیان سرگزی امام جمعه شهر علی اکبر در خطبه های نماز جمعه با اشاره به اغتشاشات و اغتشاشات گفت: تخریب اموال عمومی و خصوصی، آتش زدن قرآن کریم، بقاع متبرک، مساجد و پرچم کیشور عزیزمان، حمله به زنان محجبه و برخورد خشونت آمیز با مدافعان غیور و مدافعان امنیت کشور، به ویژه نیروی انتظامی، یقیناً از تجمع اعتراضی فوری ناشی نشده است.


لطفیان سرغازی ادامه داد: ضمن محکومیت این اغتشاشات، از نهادهای مسئول می خواهیم هرچه سریعتر اقدامات قانونی لازم را انجام دهند و آرامش را به جامعه بازگردانند.


وی بیان کرد: از عموم مردم غیور و بصیر وطن دوست و متدین که هوشیارانه جبهه دشمن را تشخیص دادند و ضمن ابراز نفرت از این حرکات آشکار پرهیز کردند تشکر می کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید