هواداران پرسپولیس به یحیی 3 ستاره حمله کردند

هواداران پرسپولیس به یحیی 3 ستاره حمله کردند

دیدار هفته بیست و سوم تیم های پرسپولیس و سپاهان با پیروزی تیم میهمان در تهران مقابل هواداران پرسپولیس به پایان رسید.

شکست شاگردان یحیی گل محمدی با ناراحتی و عصبانیت شدید هواداران این تیم به ویژه حاضران در ورزشگاه همراه بود. برخی از هواداران پرسپولیس در سکوها به سراغ درویش (مدیرعامل باشگاه) رفتند و از او درباره دلایل سقوط این تیم در نیم فصل پرسیدند. تعدادی دیگر با اشاره به هدایت پرسپولیس در نیم فصل اول و جدایی سپاهان از این تیم در هفته های اخیر و نتایج ضعیف قرمزها به موارد مشابهی اشاره کردند و معتقد بودند که انتظار بیشتری از شاگردان یحیی گل محمدی داشتند.

اما پس از گذشت 24 ساعت از این اتفاق و شکست تلخ پرسپولیس مقابل سپاهان در تهران، پیروزی استقلال در خانه مقابل فولاد خوزستان موج جدیدی از انتقادات را نسبت به نتایج اخیر پرسپولیسی ها به راه انداخت. بردی که باعث شد استقلال به رده دوم و پرسپولیس به سوم برسد.

از جمله اتفاقات جالب در شبکه های اجتماعی سوال از سه بازیکن پرسپولیس بود که به گفته هواداران این تیم عملکرد غیرمنتظره ای در فصل جدید از خود به نمایش گذاشته اند.

هواداران پرسپولیس با توجه به اینکه چرا ستارگانی مانند سعید صادقی، مهدی ترابی و سروش رفیعی تاکنون نتوانسته اند نسبت به توانایی های خود عملکرد قابل توجهی برای پرسپولیس داشته باشند، آنها را «مسابقه ایمن» نامیدند و معتقد بودند چون خط هافبک پرسپولیس در این فصل عملکرد ضعیفی داشت. به خصوص در نیمه دوم، مهاجمان نتوانسته اند به اندازه کافی روی دروازه حریف فشار بیاورند.

صفحات هواداری پرسپولیس با اشاره به عملکرد سعید صادقی نوشت این بازیکن فصل گذشته در 29 بازی 7 گل و 14 پاس گل به ثمر رساند و با میانگین 2.4 پاس کلیدی عملکرد قابل توجهی داشت.

هواداران پرسپولیس همچنین به عملکرد مهدی ترابی اشاره کردند که فصل گذشته در 27 بازی 3 گل به ثمر رساند و 11 پاس گل داد و 2.6 پاس گل او کلید خورد.

همچنین سروش رفیعی فصل گذشته در 23 بازی 2 گل و 5 پاس گل به ثمر رساند و میانگین 2.6 پاس کلیدی به دست آورد اما هر سه این بازیکنان در این فصل نتوانستند خواسته های هواداران پرسپولیس را برآورده کنند. به همین دلیل از سوی هواداران پرسپولیس به شدت مورد سوال و سرزنش قرار گرفتند.

سوال جالب دیگر هواداران پرسپولیس از این تیم این بود: «مشکل از کجاست؟» … که چنین بازیکنانی که در عملکرد کلی تیم هایشان در فصل قبل تا این حد تاثیرگذار بودند کمتر تاثیرگذار و دور از انتظار بودند. از انتظار در فصل جدید.

دیدگاهتان را بنویسید