هواداران یک لژیونر جنجالی می خواهند. بچرخ!

در دیدار مقابل آلومینیوم اراک، اشتباه سیامک نعمتی، مدافع راست پرسپولیس و لو رفتن توپ منجر به تک گل این دیدار شد. این دو اتفاق در شرایطی رقم خورد که مهدی شیری دیگر مدافع راست پرسپولیس با حرکتی ناشیانه در فینال لیگ قهرمانان آسیا یکی از دلایل شکست این تیم بود. در کنار این موارد باید به شایعاتی که پیشتر منتشر شده و اعلام کرده بودند یحیی به دنبال خرید یک مدافع راست جدید است نیز توجه کنیم.

پرسپولیسی ها حالا رامین رضایان را بیشتر از همیشه به یاد می آورند. مدافع راستی که بازی های دیدنی برای پرسپولیس انجام داد اما بعدها با برانکو درگیر شد و سرمربی کروات دستور اخراج او را داد.

دو سال پیش رامین رضایان با قراردادی 2 ساله به تیم متمول الدحیل قطر پیوست. رامین رضاییان فصل گذشته عملکرد قابل توجهی در تیم الشحانیه داشت و موفق شد 13 گل برای این تیم به ثمر برساند.

او که مورد توجه تیم العربی هم بود در نهایت به الدحیل پیوست اما در آن تیم هم ناکام ماند.

رضایان از سوی باشگاه الدحیل به صورت قرضی به السیلیه رفت و قراردادش برای یک سال دیگر (تا پایان لیگ قطر در این فصل) تمدید شد.

گفته می شود قرارداد مدافع سابق تیم ملی ایران با قطری ها در پایان فصل جاری لیگ ستارگان به پایان رسیده است و او می تواند به عنوان بازیکن آزاد به هر تیمی که بخواهد برود. رامین رضایان به پرسپولیس برمی گردد یا یحیی گل محمدی مدافع عصبانی برانکو را می خواهد؟ باید صبر کنیم و ببینیم!

دیدگاهتان را بنویسید