هیاهوی رسانه ای دشمنان لطمه ای به انقلاب اسلامی نمی زند

وی افزود: امروز ایران اسلامی بر سکوی محکمی ایستاده و دشمنانش به شدت ضعیف هستند و این یک شعار نیست بلکه واقعیت موجود جامعه ماست.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابراز داشت: رئیس جمهور کشوری مانند آلمان با بازیگری متجاوز دیدار می کند و می خواهد با کمک او ما را آزاد کند! رئیس جمهور فرانسه با یک روزنامه نگار بی پایه و بدون قدرت خانوادگی و فرهنگی ملاقات می کند و از این طریق می خواهد مردم ایران را آزاد کند!

این مسئول بیان کرد: یکی از معجزات تاریخ بشریت این است که این گروهک های ظالم مثل منافقین که دستشان به خون 17 هزار شهید آغشته است در کنار پمپئو نشسته اند و این سران این گروه را به عنوان رئیس جمهور ایران معرفی می کنند اما این نشانه قدرت دشمن نیست و نقطه ضعف نهایی دشمن است

وی گفت: کسانی که با الفبای سیاست و روابط بین الملل آشنا هستند می دانند که قدرت نظام جمهوری اسلامی قویتر از آن چیزی است که دشمنان در فضای مجازی نشان داده اند.

دشمنان برای حمله به ایران دندان طمع خود را در آورده اند

سردار شریف ادامه داد: 43 سال است که با آمریکایی های جنایتکار، صهیونیست های درنده و خبیث، زورگویان منطقه و گاوهای نقدی آمریکایی ها می جنگیم و امروز در بدترین شرایط و به فضل الهی به سر می برند. ایران اسلامی در بالاترین شکل ممکن قرار دارد.»

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: دشمنان ما از ما می خواهند که جلوی توسعه منطقه را بگیریم و ادعا می کنند که ایران سرنوشت جنگ را تغییر داده و باعث شکست ناتو و غرب شده است و می گویند موشک های کروز و پهپاد را به روسیه ندهید. در حالی که ما این ادعا را نداریم.

این مسئول افزود: باید به دشمنان بگوییم که تا دیروز ایران را بدون علم و فناوری می دانستید و امروز ما را صاحب پهپاد و موشک کروز می دانید.

وی گفت: امروز به همت مجاهدان فرزندان این مملکت در نیروهای مسلح به چنان قدرتی رسیده ایم که دشمنان دندان طمع خود را برای تهاجم به ایران دراز کرده اند و اگر بخواهند به کشور ما نگاه کنند. از چپ می دانند که اولین و آخرین مشکلشان نابودی دولت غارتگر است و متجاوزشان در دست ما خواهد بود.

سردار شریف گفت: یکی از درس هایی که در دی ماه 1396 بیان شد این بود که کسانی که در داخل کشور برای اهداف سیاسی و عدم درک شرایط کشور به آسیاب دشمن می زنند باید بدانند که حضور مردم. پایان شورش ها خواهد بود.

22 فوریه اجرا خواهیم داشت

وی تاکید کرد: امسال در 22 بهمن صدای ملت ایران را به گوش دشمنان خواهیم رساند تا کاخ های لرزان آنها بلرزد. ما با شهدا و امام (ره) پیمان بستیم و به رهبر انقلاب اعلام می کنیم که تا آخرین قطره خون برای پاسداری از نظام و انقلاب کوتاه نخواهیم آمد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اذعان کرد: امروز عده‌ای که در جنگ سوریه اشتباه محاسباتی کرده‌اند پشت درهای بسته برای دیدار با بشار اسد ایستاده‌اند و از جمهوری اسلامی ایران می‌خواهند که اجازه ملاقات به آنها بدهد. این کارایی سیستم را نشان می دهد.

این مقام مسئول با بیان اینکه انقلاب اسلامی مایه الهام و قدرت نمایی است، گفت: روزی نیست که صهیونیست ها در فلسطین اشغالی مشکلی نداشته باشند و این به معنای صلابت جبهه مقاومت در منطقه و بین المللی است که بازی می کند. نقش.

سردار شریف گفت: پاشنه آشیل قدرت آمریکا در منطقه، صهیونیست‌ها هستند که امروز ضعیف‌ترین و ضعیف‌ترین هستند و ما به دشمنان می‌گوییم که هرگز نمی‌توانید به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حمله کنید زیرا این نظام بر پایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بنا شده است. قرآن .

مدعیان سلبریتی مردم واقعی ایران نیستند

وی با اشاره به بیانات سردار شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: این سردار عزیز می گفت دلیل پیروزی ما در مقابله با داعش این است که رهبر ما یک مرجع و عالم اسلام است و ما بر اساس آن عمل می کنیم. فتوای او و راز شکست داعش این است که هیچ مبنای مذهبی برای حضور در میدان ندارند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: تا زمانی که به آرمان های نظام، انقلاب و ولایت پایبند باشیم، هیچ آسیبی به نظام و کشو وارد نمی شود. باید این سوال را مطرح کرد که چرا دشمن در فتنه های اخیر رهبری را هدف قرار داد؟ و پاسخ یک کلمه است که تمام ناکامی های خود را حاصل تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی می داند.

سردار شریف یادآور شد: در حوادث و اغتشاشات اخیر تجمعات و موکب های زیادی داشتیم که مردم در آن حضور حداکثری داشتند و اعلام می کنیم این مردم واقعی ایران هستند. نه فوتبالیست و مجری که میلیون ها سرمایه این ملت را غارت کرده و حالا بدهکار است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی قاطعانه در حال پیروز شدن میدان بود، گفت: آمریکایی ها در 40 سال گذشته برگ برنده ای نداشتند، نه از صدام، نه از گروهک ها، نه از حوادث اخیر، بلکه برگ دیگری به آن اضافه شد. رسوایی آنها

بالاخره سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ایران اسلامی واقعی آن چیزی نیست که در فضای مجازی نشان می دهند. دشمنان در شبکه های مجازی با وارونگی به دنبال تضعیف نظام هستند و ما از این جنجال رسانه ای دشمن هراسی نداریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید