هیولاها به صفحه تلویزیون می آیند/ اپل در حال ساخت سریال گودزیلا است

ساعت: 20:43
تاریخ انتشار: 14/11/1400
کد خبر: 1802303

دنیای هیولایی گودزیلا که قبلا روی صفحه نمایش بزرگ بود، اکنون آماده است تا در یک همکاری بزرگ وارد صفحه نمایش کوچک شود تا نبرد بین غول های اپلیکیشن آنلاین را داغ کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هالیوود ریپورتر، اپل تی‌وی پلاس با استودیو لجندری برای ساخت یک سریال زنده اصلی بر اساس گودزیلا و کایجو همکاری کرده است.

این سریال توسط کریس بلک، تهیه کننده مشترک «Star Trek: Enterprise» و «Outback» ساخته رابرت کرکمن ساخته شد. مت فراکشن که بیشتر به خاطر کتاب‌های کمیک برنده‌اش، از جمله Marvel Comics Hockey شناخته می‌شود، تهیه‌کننده این مجموعه خواهد بود.

افسانه فیلم «گودزیلا» محصول 2014 فیلم هایی درباره دنیای این هیولاها می سازد. پس از اولین فیلم، این شرکت دنیایی از فیلم های هیولا را ایجاد کرد که کونگ و تایتان ها نیز در آن راه خود را پیدا کردند.

از فیلم‌های این دنیای سینمایی می‌توان به «کونگ: جزیره جمجمه» در سال ۲۰۱۷، «گودزیلا: پادشاه هیولاها» در سال ۲۰۱۹ و «گودزیلا علیه کونگ» در سال ۲۰۲۱ اشاره کرد.

به گفته اپل، داستان سری جدید پس از نبرد بزرگ بین گودزیلا و تایتان ها رخ می دهد که سانفرانسیسکو را نابود کرد و به همه نشان داد که هیولاها واقعی هستند. داستان آنها در مورد خانواده ای است که اسرار مدفون خود را کشف می کنند و ارتباط خود را با سازمان Monarch که کارشان شکار هیولا است، کشف می کند.

این مجموعه جدیدترین داستان علمی تخیلی از مجموعه پخش کننده هایی است که می خواهند محتوای منظره محور را ارائه دهند. اپل در حال حاضر سریال Bonyada، درام علمی تخیلی Occupation و سریال آخرالزمانی Baby با بازی Jason Momoa را دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید