هیچ ابهامی در مورد والیبال وجود ندارد / ما علاقه ای به ادامه این روند در کشتی نداریم

ساعت: 11:38
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۹
کد خبر: 1801844

برنامه های بدمینتون، اسکواش، تنیس و سه گانه برای هانگژو

رئیس دیده بان تیم های ملی گفت: متاسفانه مدتی است در بحث کشتی اتفاقاتی افتاده است. ما منتظریم ببینیم در ادامه چه اتفاقی می افتد، اما علاقه ای به این روند نداریم.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ پیمان فهری، رئیس رصدخانه تیم ملی و سرپرست کاروان ایران برای بازی‌های آسیایی در این نشست گفت: اجلاس بعدی این بازی‌ها در مورد سایر رشته‌هایی که ممکن است در هانگژو حضور داشته باشند، بررسی می‌شود. کارشناسی انجام می شود و سپس فدراسیون ها باید از برنامه های بازی دفاع کنند.

وی افزود: در این مرحله رشته هایی که برای ارائه برنامه انتخاب شدند; بدمینتون، اسکواش، تنیس و سه گانه. در مورد مواد، جنسیت و وزن جلسات بعدی تصمیم خواهیم گرفت. ستاد عالی با حضور وزیر ورزش و جوانان بهتر شده است و امیدواریم این وضعیت بهتر شود.

وی در خصوص انتخابات کمیته ملی المپیک نیز گفت: انتخاب کمیته ملی المپیک در صلاحیت شورای اجرایی است و باید در این زمینه مورد توجه قرار گیرد.

فهری درباره مشکلات پیش آمده در کشتی و والیبال تاکید کرد: صحبتی که در مورد کشتی انجام دادم بر اساس مذاکراتی بود که با آقای دبیر داشتم اما متأسفانه در آن دوره اتفاقاتی افتاد. منتظریم ببینیم بعدش چی میشه. ما علاقه ای به این روند نداریم و هیچ واکنشی نسبت به آن نداشته ایم. این مصاحبه آقای دبیر است و امیدوارم حل شود. برنامه ها و اصولی وجود دارد، اما آقای دبیر گفت که بعد از 9 مارس برنامه ها را اعلام خواهد کرد. در مورد والیبال هیچ ابهامی وجود نداشت.

سرمربی سابق تیم ملی شمشیربازی درباره نتایج تیم ملی سابر در جام جهانی گرجستان گفت: بچه های سابر مرحله آزمایشی را پشت سر می گذارند، کم کم پیشرفت می کنند و باید نقطه مرجع من در بحث انفرادی باشد. این یک افتخار است که پنجمین تیم جهان باشم، اما بحث فردی بسیار مهم است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید