کمبود اجناس نداریم، مردم با احساس خرید می کردند/ از شنبه مشکلی در روند توزیع مرغ وجود ندارد.


ساعت: 22:53
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۲
کد خبر: 1838377

مهدی زارع کار با بیان اینکه مردم به صورت هیجانی خرید می کنند، گفت: توزیع گوشت مرغ و روغن در این چند روز انجام شد و از روز شنبه مشکلی در توزیع این اقلام وجود نخواهد داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت در ساویبولا گفت که کمبود مواد غذایی وجود ندارد، اما به دلیل اینکه مردم با احساس خرید می کنند، قفسه ها عملا خالی است. مردم در چند روز اخیر به خرید هیجانی روی آورده اند.

مهدی زارع کار با اشاره به بازرسی از فروشگاهی که با قیمت های قبلی به فروش می رسید و مردم انبوه خرید می کردند، گفت: اکنون تنها مشکل ما نفت است که از سوی جهاد کشاورزی در حال پیگیری است.

وی با تاکید بر اینکه فردا 20 تن مرغ منجمد را با قیمت 30 هزار و 500 تن در شهرستان عرضه می کنیم و از شنبه وضعیت به حالت عادی باز می گردد، گفت: به دلیل کاهش التهاب در بازار امروز 9 تن مرغ منجمد به کیلویی ساووی رسید. و امکان ورود 15 نفر دیگر به این شهر وجود دارد.

زارعکار با اشاره به جلسه اقدام مشترک که در وزارت معدن برگزار شد، گفت: این موضوع را با روسای ادارات، دامپزشکی، تعزیرات، جهاد کشاورزی و مرغداران مطرح و دبیرخانه ای تشکیل داده ایم تا بتوانیم از ظرفیت ها استفاده کنیم. واحدهای صنعتی و کالاهای شهرستان «بدون واسطه در سطح شهر عرضه شود.

رئیس دفتر صمت در پایان با تاکید بر اینکه کمبود نفت ناشی از خرید هیجانی مردم و چالش های ایجاد شده در سراسر کشور است، خاطرنشان کرد: برای توزیع عادلانه با فروشگاه های کوروش، رانا و لادن رایزنی کردیم. در مناطقی مانند ولیان و آجین دوجین توزیع سیار داشتیم و در مناطق کم برخوردار شروع به کار کردیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید