هیچ ترسی از بازگشایی مدارس و دانشگاه های تاج دار وجود ندارد


ساعت: 18:22
تاریخ انتشار: 1401/01/18
کد خبر: 1820313

اسلامی گفت: تمرکز ستاد تاج و تخت کشور تزریق سه دوز واکسن از دانش آموزان، معلمان و دانش آموزان و به طور کلی تمامی کارکنان آموزش و پرورش است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از یزدرسا ، علیرضا اسلامی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد درباره بازگشایی مدارس و دانشگاه ها و نقش احتمالی آنها در افزایش بیماری های عروق کرونر قلب گفت: بازگشایی مدارس و دانشگاه ها دانشگاه ها تصمیم سرویس پیشگیری و کنترل ملی تاج و تخت است. «و آنها این تصمیم را بر اساس شواهد علمی گرفتند.

وی افزود: تمرکز ستاد ملی تاج این است که سه دوز واکسن از دانش آموزان، معلمان و دانش آموزان و به طور کلی تمامی کارکنان آموزش و پرورش تزریق شود و سپس وارد مراکز آموزشی شوند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد شهید صدوقی گفت: البته باید توجه داشت که وقتی سفرهای نوروزی و عید و همچنین سفرها را می بینیم، مسلماً دانشجویان نیز جزو حاضران در این سفرها هستند، بنابراین نمی توان گفت عید دیدنی است. و مسافرت و مجالس مختلف خوب است، اما وقتی نوبت به مدرسه می رسد، فرض کنید تاج وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: در واقع باید توجه داشته باشیم که در شرایط کنونی که واکسیناسیون و رعایت رویه ها بیماری و عودهای مختلف را به میزان قابل توجهی کاهش داده است، آموزش نیز مهم است و تاکنون دغدغه ای برای مدارس و دانشگاه ها وجود ندارد. هیچ مورد خاصی از عفونت در مدارس در طول هفته ای که آنها در مدرسه حضور داشتند وجود نداشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید