هیچ تیمی نمی تواند استقلال را از بالای جدول بیرون بکشد

هیچ تیمی نمی تواند استقلال را از بالای جدول بیرون بکشد

گلم حسین فرزامی درباره پیروزی استقلال مقابل گل گهر سیرجان در آخرین لحظات بازی و خروج شاگردان مجیدی با نتیجه 2 بر صفر گفت: اتفاق خوشحالی بود اما راضی نبودم. دروازه استقلال چند بار تهدید شد و گلی که زدیم خیلی بد بود. به نظر من مدافعان و دروازه بانان استقلال موقعیت خوبی نداشتند و نباید از فاصله 20 متری آنطور گلزنی کنیم. چه خوب ضربه ای به مهاجم گل گهر زد و یک گل زیبا زد.

پیشکسوت استقلالی در پاسخ به این سوال که آیا پیروزی در این دیدار حق آبی ها بود، گفت: پیروزی حق استقلال نیست. بازی استقلال بد است. البته انتظار دارم استقلال در چنین مسابقاتی بتواند عملکرد بهتری داشته باشد اما در مجموع بازی نزدیک بود و گل گهر هم موقعیت هایی داشت که از آنها استفاده نکرد.

وی با اشاره به جدایی مرادمند و یزدانی از استقلال به دلیل خدمت سربازی و غیبت زبیر نیکونفس در این دیدار، گفت: تیم استقلال تغییر کرده و تیم آن قدرت را نداشت اما به هر حال سرعت خود را کم کنید و پیاده شوید. زمین با دست پر سه امتیاز این دیدار بسیار مهم بود چرا که گلگوتا در حال حاضر یکی از تیم های آماده لیگ برتر در کنار استقلال و پرسپولیس است.

فرزامی با اشاره به عملکرد فرهاد مجیدی در این فصل با استقلال گفت: فرهاد بازیکن و کاپیتان خوبی بود اما هنوز در مربیگری به این شرایط ایده آل نرسیده است. به ندرت می بینیم که بتواند تیمش را به خصوص در نیمه دوم که نیمه مربیگری است با استراتژی و تاکتیک درست هدایت کند.

این پیشکسوت در واکنش به اینکه آیا استقلال می تواند با پرسپولیس برتری خود را در قهرمانی حفظ کند و قهرمان شود، گفت: صددرصد قهرمان می شود. همه تیم ها می دانند که استقلال شکست نخورده است و با روحیه ضعیف مقابل استقلال بازی می کند. به نظر من استقلالی ها به اعتماد به نفس لازم رسیده اند و از هر طریق ممکن برای قهرمانی و کسب عنوان قهرمانی تلاش می کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس نتوانسته استقلال را در لیگ شکست دهد، گفت: پرسپولیس 6 امتیاز عقب است. این برد استقلال باعث شد او بازی مهمی را با موفقیت انجام دهد و رقیبی در بین سایر تیم ها نمی بینم. به نظر من استقلال از همین حالا در حال جدایی و قهرمان شدن در این روند است.

فرزامی در مورد اینکه آیا استقلال بعد از جدایی مرادمند و یزدانی توانسته به ثبات لازم در خط دفاعی دست پیدا کند، گفت: نه، هنوز این اتفاق نیفتاده است. استقلال با حضور این دو بازیکن وضعیت دفاعی با ثبات تری داشت. البته این هم طبیعی است. با این حال فقط زمان بر است و باید دید بازیکنان تازه وارد از جمله چسمی و گلامی و همچنین مدافع خارجی چگونه در استقلال قرار می گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید