هیچ فیلمنامه بی عیب و نقص محمدی برای قهرمانی/طوفان دوم وجود ندارد

برخلاف سال گذشته، یحیی گل محمدی در این فصل تحول بزرگی ایجاد کرده و در حالی که بسیاری از بازیکنان فصل قبل خود را کنار گذاشته، ستاره های باکیفیتی را به ترکیب خود اضافه کرده است.
در کنار بازیکنان اصلی که در این چند هفته برای پرسپولیس به میدان رفته اند، شیخ دیابته و وحید امیری احتمالا بعد از روز فیفا به شرایط بازی می رسند و می توانند در ترکیب دائمی پرسپولیس قرار بگیرند. این روزها وحید امیری به تازگی از مصدومیت بازگشته است و دیاباته هم به آمادگی بدنی ایده آل نرسیده است اما همانطور که شنیده می شود هر دو بازیکن می توانند پس از دیدار مقابل تراکتورسازی که بعد از پایان بازی با تراکتورسازی برگزار می شود به ترکیب پرسپولیس اضافه شوند. اردوی تیم ملی
پرسپولیس با اضافه شدن دیابات و امیری می تواند با این بازیکنان تیم دوم خوبی داشته باشد، اگر تیم دوم پرسپولیس هم در لیگ حضور داشته باشد می تواند یکی از تیم های قوی مسابقات باشد.
نیمکت نشینان پرسپولیس عبارتند از احمد گوهری، فرشاد فرجی، علی نعمتی، محمدمهدی احمدی، وحدت خانوف، سینا اسدبیگی، کمال صغدا نیا، سیامک نعمتی، امید عالیشاه، حامد پاکدل و مهدی عبدی که حتی می توانند در ترکیب دائمی پرسپولیس حضور داشته باشند. من دارم
به لطف خریدهای جدید و خوب پرسپولیس، این تیم دیگر مشکل سال قبل را ندارد و کادرفنی این تیم نیمکت محکمی دارد. همین مشکل یحیی را نیز در انتخاب 11 بازیکن اصلی دچار مشکل می کند و به نوعی این مشکل به معضلی شیرین برای گل محمدی تبدیل شده است.
پرسپولیس پس از ناکامی در فصل گذشته و شکست در رقابت های قهرمانی به رقیب سنتی خود، می خواهد این عنوان را از استقلال پس بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید