هیچ مجوزی برای افزایش قیمت لبنیات در کرمانشاه صادر نشده است


ساعت: 16:14
تاریخ انتشار: 1301/04/28
کد خبر: 1884228

محمدرضا عباسی در خصوص شایعه افزایش قیمت فرآورده های شیر در کرمانشاه گفت: مجوزی برای افزایش قیمت فرآورده های شیری صادر نشده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدرضا عباسی در گفتگو با خبرنگار مرصاد نیوز درباره شایعه افزایش قیمت لبنیات گفت: از 31 اردیبهشت ماه قیمت چهار قلم عمده شامل برنج روغنی، مرغ، تخم مرغ و شیر به صورت هدفمند منتشر شد که پس از آن تحلیلی انجام شد. بر روی قیمت انجام شد ما در مورد محصولات لبنی داشتیم.

معاون بازرگانی و نظارت بر محصولات کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه افزود: قیمت شیر ​​به 12 هزار تومان افزایش یافت که طی تحلیلی از قیمت دوغ، پنیر و خامه ای که در صنعت تهیه و به فروش می رسید مشخص شد. کارخانه ها و برخی کارخانه های تولید ماست.

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه در دو ماه اخیر شایعاتی مبنی بر گرانی روغن، برنج و … شنیده می شود. باز هم در حال افزایش است و باید بگویم این شایعات به هیچ وجه صحت ندارد و دولت به دنبال کاهش حتی بسیاری از قیمت ها در صورتی است که در چند روز اخیر قیمت برنج 10 هزار تومان کاهش یافته است.

عباسی گفت: هفته گذشته در قالب یک رزمایش ملی از کارخانه های لبنی بازدید شد و آقای مخبر دستور داد که قیمت محصولات لبنی به زمان های پس از هدف گذاری برگردد.

وی بیان کرد: هیچ مجوزی برای افزایش قیمت لبنیات صادر نشده است و حتی قیمت لبنیات سنتی را اعلام کردیم که کره کیلویی 15 هزار تومان، شیر کیلویی 12 هزار تومان و شیر کیلویی است. در فروشگاه 3.2 تومان لبنیات محلی 14 هزار تومان و ماست محلی کیلویی 3.2 24 هزار تومان.

وی خطاب به شهروندان گفت: در صورتی که تاجری فراورده های شیری را بالاتر از قیمت های اعلام شده به فروش می رساند، می توانند موضوع را با شماره 124 در میان بگذارند تا با آنها برخورد شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید