هیچ موردی از سیلابی در ابنیه فنی و رودخانه کرمانشاه گزارش نشده است


ساعت: 13:59
تاریخ انتشار: 14/01/12/01
کد خبر: 1809910

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه:

فریبرز کرمی گفت: با وجود بارندگی های شدیدی که داشته ایم، خوشبختانه سیلابی در سطح ابنیه فنی و رودخانه های استان گزارش نشده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فریبرز کرمی در گفت و گو با خبرنگار مرصادنیوز، درباره آخرین وضعیت جاده ها و محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه اظهار داشت: در 24 ساعت گذشته در تمامی محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه شاهد بارش باران بودیم اما باران نداشتیم. موانع در محور حمل و نقل اصلی و فرعی.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه افزود: در محور بیستون – سنقر، گردنه ملاحمس، گردنه سنقر – قروه، گردنه خسروآباد و محور کامیاران – روانسر بارش برف بود که نیروهای راهداری برف روبی را به پایان رساندند. و عملیات نمک پاشی در محورهای مواصلاتی شب گذشته محورهای مورد نظر تحویل و پاکسازی شد.

کرمی گفت: در حال حاضر تردد در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه روان در جریان است.

وی گفت: بر اساس اخطارهای سازمان هواشناسی از روز گذشته بارندگی قابل توجهی در استان کرمانشاه داریم که بر این اساس تمامی نیروها و پاسگاه های استان در آمادگی کامل رزمی قرار دارند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه گفت: با وجود بارندگی های قابل توجهی که داشته ایم، خوشبختانه سیلابی در سطح ابنیه فنی و رودخانه های استان گزارش نشده است.

کرمی با بیان اینکه همشهریان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند، گفت: همچنین قبل از شروع سفر با شماره گیری 141 می توان از آخرین وضعیت راه های استان کرمانشاه مطلع شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید