هیچ وقت از آمدنم به استقلال پشیمان نبودم

هیچ وقت از آمدنم به استقلال پشیمان نبودم

لئاندرو پادوانی درباره وضعیت خود گفت: داستان من برای همیشه در تاریخ استقلال ثبت خواهد شد زیرا من تنها بازیکن استقلال هستم که دچار مصدومیت شدید شدم و به همین دلیل همیشه در یاد استقلال خواهم ماند.

پادوانی در مورد اینکه آیا مشکلات مالی بین او و استقلال حل شده است، گفت: باشگاه استقلال حساب بانکی من را دارد اما نمی دانم چرا پول من را نمی دهد.

وی درباره اینکه آیا باشگاه استقلال را دنبال می کند یا خیر، گفت: بیشتر بازی ها و اخبار استقلال را از شبکه های اجتماعی دنبال می کنم و خوشبختانه پیام های زیادی از طرف هواداران استقلال دریافت کرده ام. با وجود اینکه مدت کوتاهی در استقلال حضور داشتم، خیلی به من لطف داشتند و به من احترام گذاشتند و هیچ وقت لطفشان از ذهنم پاک نمی شود.

پادوانی در مورد اینکه آیا به دلیل معلولیت از بازی در استقلال پشیمان است یا خیر، گفت: هرگز از بازی در استقلال پشیمان نخواهم شد. متأسفانه این اتفاق برای من با پیراهن استقلال افتاد، اما تجربیات بسیار زیبایی در استقلال داشتم، از جمله قهرمانی در دربی، بازی های آسیایی و حضور در زمین در یک بازی پر از هوادار، همه این اتفاقات در پیراهن استقلال رخ داد. هنوز هم استقلال را دوست دارم.

دیدگاهتان را بنویسید