هیچ پمپ بنزینی تعطیل نیست/ تخلفات عرضه سوخت در کمیسیون تخلفات پیگرد قانونی دارد


ساعت: 12:44
تاریخ انتشار: 1400/11/26
کد خبر: 1808831

مدیرعامل شرکت پخش کهگیلویه و بویراحمد:

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تا امروز هیچ جایگاهی به دلیل وجود فرآورده های کافی در مخازن به هر دلیلی تعطیل نشده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از زاگرس ؛ تعدادی از رانندگان شهرستان های باشت، گچساران و کوگیلویه با بیان اینکه برخی از پمپ بنزین ها از ساعت 1 تا 6 بامداد تعطیل هستند، اظهار داشتند: ترافیک بین شهری و همچنین بارهای پرمصرف سوخت وجود دارد و تعطیلی برخی از پمپ بنزین ها ما را با مشکل مواجه می کند.

رانندگان در ادامه بیان کردند: در صورت بروز مشکل در تامین سوخت جایگاه ها باید رفع شود تا سوخت گیری بدون مشکل انجام شود.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با صبح زاگرس گفت:

خشایی گفت: حدود 36 ایستگاه وجود دارد و باید مشخص شود که در صورت بروز مشکل کدام ایستگاه چنین وضعیتی دارد، بنابراین این مشکلات غیرممکن است.

وی گفت: اگر ایستگاهی بدون عذرخواهی معتبر تعطیل شد، نام ایستگاه و محل آن اعلام شود تا از طریق کمیسیون رسیدگی به تخلفات بررسی و جریمه شوند. خود جایگاه می شود و اگر ایستگاهی باید تعطیل شود یا کالایی نباشد، جایگاه ها پر از محصولات است یا اگر جایگاه ها آسیب دیده باشد، سه منطقه در شهر وجود دارد و با رؤسای بخش ها. برای فروپاشی آنها هماهنگ شده است.

خشایی افزود: تا به امروز هیچ جایگاهی به هر دلیلی تعطیل نشده است زیرا محصولات به اندازه کافی در مخازن وجود دارد و کمبودی برای تعطیلی جایگاه ها وجود ندارد اما شهروندان آماده اعلام تعطیلی جایگاه هستند. تکمیل آن و اقدام مقتضی و در صورت مشاهده تخلف از کمیسیون رسیدگی به تخلفات و قانون تدارکات عمومی پیگیری می شود و اگر خارج از حیطه کاری ما باشد با تعزیرات حکومتی رسیدگی می شود.

خبرنگار: باخمانیار

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید