ارجاع بیش از 200 پرونده تخلفات بهداشتی دامپزشکی به مراجع قضایی برای پیگرد قانونی


ساعت: 12:17
تاریخ انتشار: 24.08.1401
کد خبر: 1911080

این کار برای تامین امنیت غذایی سیستان و بلوچستان انجام شد.

معاون بهداشتی اداره کل دامپزشکی سیستان و بلوچستان از ارجاع بیش از 200 مورد تخلفات بهداشتی دامپزشکی به منظور تامین امنیت غذایی به مراجع قضایی برای پیگرد قانونی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مسعود عسگری در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون اظهار کرد: امسال طی 17 هزار بازدید نظارتی از مراکز تولید، توزیع، نگهداری و عرضه فرآورده های خام دامی استان بیش از 200 پرونده قضایی برای متخلفان بهداشتی تشکیل شد.

وی افزود: به منظور الزام متصدیان و تولیدکنندگان فرآورده های خام دامی به ارتقای سلامت و کیفیت فرآورده های تولیدی و همچنین حفظ سلامت و امنیت غذایی مردم، طی عملیات نظارتی بهداشتی و شرعی توسط کارشناسان دامپزشکی انجام شد. در خصوص فرآیند تولید، توزیع، نگهداری و تحویل فرآورده های خام دامی، شرایط بهداشتی و مقررات سازمان دامپزشکی کشور بررسی می شود.

این افسر اظهار داشت: در صورت عدم تمکین به متخلف تذکر داده می شود و در صورت تکرار طبق قانون برای پیگرد قانونی به مراجع قضایی معرفی می شود.

معاون بهداشتی اداره کل دامپزشکی استان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 17 هزار مورد ویزیت و پایش بهداشتی توسط کارشناسان دامپزشکی استان انجام شده که در این مدت بیش از 200 مورد اختلالات سلامت ثبت شده است. ، که برای تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شده اند

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید