تخلفات آرد و نان بی بی هاتونین (ها) در شهر مارگون پیگرد قانونی دارد.


ساعت: 19:21
تاریخ انتشار: 1011/01/22
کد خبر: 1821339

فرماندار شهرستان مارگون گفت: در صورت بروز تخلف مشکل نان در روستای بی بی هاتونین(س)، با اعزام تیم بازرسی به صورت جدی و قاطع پیگیری می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از زاگرس صبح امروز تعدادی از اهالی روستای بی بی هاتونین (ع) شهرستان مارگون به مشکلات موجود در محوطه نانوایی این روستا اشاره کردند و گفتند: این نانوایی است. پخت در این روستا حدود 70 روز است.

این روستائیان در ادامه با بیان اینکه در ماه رمضان هستیم و نان یکی از کالاهای اصلی مردم است، می خواهیم به این سوال توجه کنیم که سهمیه آرد محرومان و مستضعفان کجا می رود؟ در این راستا از فرماندار مارگون تقاضا داریم این موضوع را مطرح کند.

فرماندار شهرستان مارگون در گفت و گو با صبح زاگرس گفت: طی روزهای آینده تیمی برای بررسی وضعیت نانوایی منطقه اعزام می شود. به همین منظور تیم بازرسی برای بررسی وضعیت نانوایی روستای بی بی هاتونین به منطقه اعزام می شود.

قائمی سهمیه آرد و افزایش آن را در قالب سازوکار ویژه ای دانست و گفت: سهمیه آرد با آرد و نان مصوب استان مصوب و افزایش می یابد و در مارگون و این شهرستان که عشایر در تابستان وارد سقاوه می شوند همیشه با با کمبود نان مواجه هستیم، هرچند سهمیه آرد در سال گذشته افزایش یافت.

وی افزود: در صورت بروز تخلف در مشکل نان در روستای بی بی هاتونین(س)، با اعزام تیم بازرسی به صورت جدی و قاطع پیگیری می شود.

خبرنگار: باخمانیار

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید