هیچ کدام قبل از این پرسپولیس نیست. ستاره یحیی به سر میخ زد

هیچ کدام قبل از این پرسپولیس نیست.  ستاره یحیی به سر میخ زد

عیسی آل کثیر پس از پشت سر گذاشتن یک مصدومیت سخت، سرانجام قرارداد خود را با پرسپولیس تمدید کرد و از نیم فصل دوم برای پرسپولیس به میدان رفت. اوج کار عیسی در دربی بود که بلافاصله پس از ورود به زمین موفق شد تنها هت تریک تیمش را وارد دروازه استقلال کند و دومین گل خود را در دربی به ثمر برساند. گلی که باعث شد عیسی به ترکیب اصلی پرسپولیس بازگشت و ستاره محبوب سرخ ها شود.

پس از دربی، آل کثیر نیز مقابل گل گهر در جام حذفی گلزنی کرد و یکی از بهترین های تیمش در بازی برگشت مقابل آن تیم در لیگ بود. عیسی در این دیدار که با 4 گل برتری پرسپولیس به پایان رسید، اگرچه گلزنی نکرد اما روی 3 گل تیمش تاثیر مستقیم داشت. اشتباهی که منجر به گل دوم پرسپولیس شد را عیسی گرفت و گل سوم را برای سعید صادقی به ثمر رساند. همچنین پاس تاثیرگذار او به صادقی زمینه ساز گل چهارم تیمش شد.

آل کثیر که روزهای خوبی را در پرسپولیس سپری می کند، در پایان فصل بازیکن آزاد می شود و قراردادش با پرسپولیس به پایان می رسد. با این حال پرسپولیس نمی خواهد چنین بازیکنی را از دست بدهد و همانطور که شنیده ایم به زودی قرارداد عیسی تمدید می شود. خود این بازیکن می خواهد به کارش در پرسپولیس ادامه دهد و علاقه مند است قراردادش را با تیمش تمدید کند.

دیدگاهتان را بنویسید